Norrbotten - Luleå

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ertho
    Användare
    • June 2009
    • 7

Norrbotten - Luleå

Ska flytta till Luleå i höst - finns det folk här som bor i dessa nordliga trakter?
    Finns det dessutom en förening där (har inte hittat någon ännu) eller ett gäng glada akvarieaktivister (värsta sorten)?.

Har noterat att Umeå är representerat. Men hur är det med resten av de nordliga trakterna. Piteborna brukar kunna ta för sig - är det någon aktiv här?

Mvh
  • HenrikV
    Användare
    • February 2007
    • 697

Det finns en dröse i Luleå och i Piteå. I övriga länet är det lite glesare men vi finns... Jag har flera gånger funderat på en Norrbottensavdelning av ciklidsällskap för att få lite fart och inspiration hit upp, men har för mycket att göra på fritiden för att jag skulle dra igång nåt...

Kommentar

• Alexander Ylipää
      Användare
      • October 2003
      • 3615

Välkomnar dig varmt till Sveriges framsida!

Vi hade en förening med tillhörande lokal men som tyvär lades ner för knappa året sen. Dock brukar vi fortfarande träffas och kritisera varandras akvarium. Hör av dig om du vill ha vägledning
      Mvh Alex

Kommentar

• Johanski
        Användare
        • July 2009
        • 25

Kul med lite mer akvarister, men vet inte om jag håller med Alex om Sveriges framsida direkt, iaf inte när det gäller akvaristik. Men vi finns här, ett glatt gäng, så helt dött är det inte

Kommentar

• ertho
          Användare
          • June 2009
          • 7

Härligt - blir bra det här.
          Har tidigare bott i Ö-vik men frugan fick ett ryck och ville söderut i tjänsten. Bara o följa med. Trevligt att få se o lära sig något nytt av och om Sverige med allt vad det innebär. Men nu bär det av norrut igen. Kan vara bra att få se brodern lite oftare om inte annat.

Ska höra av mig närmare hösten när bostad och sådana trivialare saker är ordnat.

Mvh

Kommentar

• Danne_K
            Användare
            • February 2006
            • 777

Även här i pite är vi ett några som brukar träffas å snacka fisk. Förutom det har det bland annat blivit en fångst resa till uruguay

Kommentar

Arbetssätt...