Ja,vilket är det bästa film klippet du sett?Youtube eller någon annanstans.
Bästa FISKfilm klippet på Youtube?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Varför inte lekande Schakbrädesciklider?
Dessutom med romrövare och häftiga försvarsstrider från honan!
Ja, jag vet att det är min egna film, men hur många gånger under en livstid får man möjligheten att få detta på film?
-
Fantastisk liten action film! klart värd 5 oscar! Eller den går såklart under kategorin kärlek drama.Tuff brud! Hon visste var skåpet skulle stå.Kommentar
-
-
Den där var kanon lutt! Är själv riktigt sugen på att sätta upp ett kar med prinsesor jullar och snäcklekare känns som att man skulle kunna spendera ett par timmar framför ett sånt kar.
Har då några bilder på hela karet ?Kommentar
-
Sorry för kvalitén.
Kommentar
-
Långt ifrån bästa filmen, men...
Eftersom det handlade om filmklipp från youtube så fick detta inlägg passa in här...
Uppgraderade från 300D till 500D igår och är verkligen nöjd! Lekte lite med filmfunktionen...
Min dator är lite slö... hackar det för er när ni kör HD?- 720 liter med Malawi.
Albumet här på Ciklid: http://www.ciklid.org/forum/album.php?u=11333
Lägg till ciklid.org på iGoogle!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Just nu har jag endast en Asus Eee 1000H dvs en netbook med Atom N270 processor vilket nog förklarar hackandet... har den för tillfället kopplat med nätverkskabel och en ADSL lina på 4-6 Mbit.
Det är en mycket trevlig dator men för bildredigering och filmuppspelning är det inte helt optimalt. Får se när jag har råd att byta ut delarna i min stationära som tyvärr rasat.- 720 liter med Malawi.
Albumet här på Ciklid: http://www.ciklid.org/forum/album.php?u=11333
Lägg till ciklid.org på iGoogle!Kommentar
-
OK, det var bra, gissar att du valde HD läge...
Just nu har jag endast en Asus Eee 1000H dvs en netbook med Atom N270 processor vilket nog förklarar hackandet... har den för tillfället kopplat med nätverkskabel och en ADSL lina på 4-6 Mbit.
Det är en mycket trevlig dator men för bildredigering och filmuppspelning är det inte helt optimalt. Får se när jag har råd att byta ut delarna i min stationära som tyvärr rasat.375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
-
Är det nya altum , eller är det dom du skaffade för bra länge sedan?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kanske inte den bästa filmen men åtminstone min bästa
Självklart Viktoriaciklider i alla mina kar;);)Kommentar
-
Kommentar