Synodontis angelicus (mal)

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ghost-89
    Användare
    • June 2009
    • 2

Synodontis angelicus (mal)

Hejsan!

Jag är en tjej som har letat länge efter en Synodontis angelicus i Stockholmstrakterna men ej funnit någon .

Är det någon som har någon aning om vart man kan köpa S.angelicus (gärna i Stockholm eller angränsade län)? Men alla tips blir varmt motagna .

Mvh Malin
  • djenan
    Användare
    • July 2006
    • 78

Ursprungligen postat av ghost-89
    Hejsan!

Jag är en tjej som har letat länge efter en Synodontis angelicus i Stockholmstrakterna men ej funnit någon .

Är det någon som har någon aning om vart man kan köpa S.angelicus (gärna i Stockholm eller angränsade län)? Men alla tips blir varmt motagna .

Mvh Malin

Hej,hej...
    Sätt gärna annonsen under köp&sälj

Jag har en jättefin ex på lite över 20cm ca.
    Intresserad?
    PM-a mig då

Kommentar

• Danne_K
      Användare
      • February 2006
      • 777

akvarieteknik har haft hemma så fråga i valfri affär så bör dom kunna ta hem om dom nu har kvar dom... kommer inte riktigt ihåg va dom kostade men var väll inte bland dom billigare synodonterna om man säger så, fast och andra sidan tror ja storleken var rätt bra + att dom var vf

Kommentar

• djenan
        Användare
        • July 2006
        • 78

Ursprungligen postat av Danne_K
        akvarieteknik har haft hemma så fråga i valfri affär så bör dom kunna ta hem om dom nu har kvar dom... kommer inte riktigt ihåg va dom kostade men var väll inte bland dom billigare synodonterna om man säger så, fast och andra sidan tror ja storleken var rätt bra + att dom var vf

Tack Danne,nu fick du iväg min potentiella kund hehheehe

Kommentar

• Danne_K
          Användare
          • February 2006
          • 777

Ursprungligen postat av djenan
          Tack Danne,nu fick du iväg min potentiella kund hehheehe

Beror väll på vad du har för pris och du har ju rätt bra storlek så din är säkert inget dåligt köp Så där ja nu fick du en rekomendation

Kommentar

• ozric
            Användare
            • March 2004
            • 3187

Har precis för mig att jag såg några på A-Lagret för nån månad sen... http://www.planetcatfish.com/cotm/co...?article_id=44
            "Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
            c",)

Kommentar

• djenan
              Användare
              • July 2006
              • 78

Ursprungligen postat av Danne_K
              Beror väll på vad du har för pris och du har ju rätt bra storlek så din är säkert inget dåligt köp Så där ja nu fick du en rekomendation
              haha tack

Kommentar

• ghost-89
                Användare
                • June 2009
                • 2

Tack så mycket för alla tips!

Jag var så frustrerad igår att jag ringde typ var enda butik i Stockholm.
                Ja säger bara skam den som ger sig.
                Hittade EN butik idag som hade s.angelicus inne och han hade haft den länge.
                Jag fick den till ett bra pris på 400kr.
                Så nu är jag en lycklig ägare till denna vackra firre.
                Någon dag när jag har större akvarium och en till s.angelicus så ska jag ge mig tusan på att jag ska lyckas få dem att leka =P.

Tack så mycket för hjälpen allihopa!

Mvh Malin

Kommentar

Arbetssätt...