Cikliddagarna i Duisburg till hösten.
Kollaps
X
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten -
Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Visst är den snygg! Den var min favorit på mässan. Det är en Notropis chrosomus, kallvattenfisk från Kanada men den klarar upp till 25 grader. Jag hade gärna köpt ett gäng med mig hem om det inte var för den långa bilfärden från Duisburg till Varberg övernattning och tåg med två byten till Uppsala. De kostade 10 euro styck på mässan.Kommentar
-
-
Visst är den snygg! Den var min favorit på mässan. Det är en Notropis chrosomus, kallvattenfisk från Kanada men den klarar upp till 25 grader. Jag hade gärna köpt ett gäng med mig hem om det inte var för den långa bilfärden från Duisburg till Varberg övernattning och tåg med två byten till Uppsala. De kostade 10 euro styck på mässan.
o hur stora var domjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Här står det USA men tyvärr ingen temp (förvånansvärt lite info för att vara en firre från ett industriland) http://www.fishbase.se/Summary/speci...name=chrosomusMed vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Här står det USA men tyvärr ingen temp (förvånansvärt lite info för att vara en firre från ett industriland) http://www.fishbase.se/Summary/speci...name=chrosomusjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Kommentar
-
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
CAKommentar
-
Tyvärr frågade jag inte efter priset, vill minnas att den var i deras odlingsrum och inte var till salu.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
En stor bamsig Petrochromis, hos Air Fish.
Gula troffar hos Glaser.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Blev lite nyfiken på vad du tyckte om Mal-Ta-Vi, Mikael. Ciklidvännerna i Malmö har gjort resor dit vid några tillfällen för kanske 8-10 år sedan och varit väldigt nöjda, men har på senare tid hört ryktesvägen att det blivit sämre. Deras hemsida är dessutom inte uppdaterad sen 2007 vill jag minnas.Kommentar
Kommentar