Cikliddagarna i Duisburg till hösten.
Kollaps
X
-
-
Jag har inte fått någon ytterligare info om evenemanget än vad jag hade då och det lär inte hända så mycket nu under högsommaren heller.Kommentar
-
Där finns också info på engelska.
Vi har diskuterat tillställningen i NCS styrelse, men inte fattat något konkret beslut än. Som ni sett i denna tråd kommer flera NCS-medlemmar att delta och från styrelsen kommer åtminstone Annika och jag att vara på plats.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Ola, Ola, Ola....!
Du har kalkylerat lite galet angående priset för resan. Har just fått ett pris från bussbolaget och det hamnar nånstans mellan 2500:- och 2600:- per man vid full buss (30 pers), något dyrare vid färre resenärer. Och det ska tilläggas att då ingår Captains Buffé i priset!!!
Ändrar du priset i första inlägget till rätt pris, Ola?
Vi måste preliminärboka resan inom kort så ta kontakt med mig (0707-658488 ovwali@hotmail.com) eller Ola snarast om du vill vara säker på en plats i bussen.Kommentar
-
Ola, Ola, Ola....!
Du har kalkylerat lite galet angående priset för resan. Har just fått ett pris från bussbolaget och det hamnar nånstans mellan 2500:- och 2600:- per man vid full buss (30 pers), något dyrare vid färre resenärer. Och det ska tilläggas att då ingår Captains Buffé i priset!!!
Ändrar du priset i första inlägget till rätt pris, Ola?
Vi måste preliminärboka resan inom kort så ta kontakt med mig (0707-658488 ovwali@hotmail.com) eller Ola snarast om du vill vara säker på en plats i bussen."Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
-
"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Saknas några Boråsare till som nog bör skynda på med anmälan om dom skall få plats, bussen börjar fyllas ganska snabbt nu....."Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Kommentar
-
"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Har det kommit in några anmälningar från den stora staden i väster elller från den lilla mysiga byn TomelillaJanneKommentar
-
-
MEN, det blir dessto mer av Herr Englund istället som kompensation
EDIT: Räcker forumsinlägg som preliminäranmälan eller måste jag maila också?Tony EnglundKommentar
-
Nej, tyvärr ingen fru Englund. Vi håller på att separera, och även om vi har trevligt tillsammans kan det nog bli lite för mycket av det goda på en sådan resa.
MEN, det blir dessto mer av Herr Englund istället som kompensation
EDIT: Räcker forumsinlägg som preliminäranmälan eller måste jag maila också?"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
Kommentar