pwss kvalite?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Purusam
    Användare
    • December 2008
    • 91

    #61
    Lite svårt att skicka bilder via telefon. men kommer nog att ringa om dom inte svarar under veckan

    Kommentar

    • StefanL
      Användare
      • August 2002
      • 10784

      #62
      Ursprungligen postat av cichlids4fun
      det tycker jag är riktigt dåligt, har man en internetbaserad rörelse/annons m.m. så är nog det 1:a som ska funka är att svara på mail eller annan nätbaserad kontakt, det är liksom hela grundstenen med detta kommunikationsmedel, jag hatar annonser där det står : ring svarar inte på mail, hur gärna jag än vill svara så ringer jag aldrig utan skickar ett mail = inget svar ingen affär

      lite offtopik, men ändå
      Kan inte annat än att hålla med om det...

      Kommentar

      • cichlids4fun
        NCS Medlem
        • April 2002
        • 3111

        #63
        Ursprungligen postat av Purusam
        Lite svårt att skicka bilder via telefon. men kommer nog att ringa om dom inte svarar under veckan
        eftersom de är erkänt dåliga på att svara på mail, skicka ett sms att de har ett mail från dig som gäller ett klagoärende, denna gång är det ju du som vill ha kontakt så då måste man ju ibland vara smidig
        Mvh
        Peter

        don´t drink water-fish ..... in it!

        Kommentar

        • Purusam
          Användare
          • December 2008
          • 91

          #64
          jag ska tad itt råd och följa det cichlids4fun

          Kommentar

          • Purusam
            Användare
            • December 2008
            • 91

            #65
            Fick idag ett mail ifrån Suss på PWSS

            Och hon tyckte absolut att det inte såg bra ut och frågade om jag hadde något förslag på kompensation.

            hon sa också att dom ska kolla bitarna när dom skickas men hadde tydligen missats denna gång

            och det är tydligen olika färgbad när dom får leveranser. Därför kan det skillja i färger!

            Så sinnet har lugnat sig lite fortfarande lite besviken på att jobb man lagt ner.

            Men detta mail lugnade mig och visar att pwss sätter kunden i fokus!

            Kommentar

            • tricoti
              Användare
              • June 2009
              • 249

              #66
              Ja,nog är det olika färgbad alltid..Kan dom inte "ge" dig rätt bakgrund? Så du kan byta modul när du vill? Eller vad menade hon med kompensation.

              Kommentar

              • malawi375
                Användare
                • April 2006
                • 209

                #67
                Ursprungligen postat av cichlids4fun
                eftersom de är erkänt dåliga på att svara på mail, skicka ett sms att de har ett mail från dig som gäller ett klagoärende, denna gång är det ju du som vill ha kontakt så då måste man ju ibland vara smidig
                Jag har handlat några gånger av PWSS och det som slagit mig varje gång är hur SNABBA och BRA de är på att svara på just mail. Så jag har en helt annan åsikt om hur deras mailhantering fungerar.

                Sämre är det med andra internetbutiker som handlar med akvarieprylar...

                Kommentar

                • cf.akvarielagret
                  Användare
                  • April 2002
                  • 5028

                  #68
                  Ursprungligen postat av Purusam
                  Fick idag ett mail ifrån Suss på PWSS

                  Och hon tyckte absolut att det inte såg bra ut och frågade om jag hadde något förslag på kompensation.

                  hon sa också att dom ska kolla bitarna när dom skickas men hadde tydligen missats denna gång

                  och det är tydligen olika färgbad när dom får leveranser. Därför kan det skillja i färger!

                  Så sinnet har lugnat sig lite fortfarande lite besviken på att jobb man lagt ner.

                  Men detta mail lugnade mig och visar att pwss sätter kunden i fokus!
                  Slutet gott
                  jag är Ateist
                  men Gud talade till mig
                  Gud är stor
                  jag frågade hur stor ? inget svar
                  han kanske behövde låna toaletten

                  Kommentar

                  • Purusam
                    Användare
                    • December 2008
                    • 91

                    #69
                    Ursprungligen postat av tricoti
                    Ja,nog är det olika färgbad alltid..Kan dom inte "ge" dig rätt bakgrund? Så du kan byta modul när du vill? Eller vad menade hon med kompensation.
                    Jag valde lite andra grejjer som kompensation och dom är påväg just nu. bakgrunden får vara kvar som den är blir förhoppningsvis bättre med tiden.
                    och nog tror jag dom hadde skickat en ny bakgrund ifall jag bett om det men har ingen tanke på att tömma akvariet och ha alla fiskarna i badkaret på ett tag nu.

                    Kommentar

                    Arbetssätt...