Jag har varit hyemma hos min vän Ann-Mari som brukar vara här ibland och sett hennes nya 720 lit malawiakvarium och det har en inbyggd bakgrund samt fiskar som Nimbochroims venustus samt Fryeri och Nimbochromis Livingstoone och även Cyrtocara Moori Blå delfinsciklid, jag är ganska ny inom hobbyn men en sak vill jag säga Ann-Maris akvarium är otroligt fint hon har bygga upp grottor av kalksten och fin sand finns det också, allt både akvariet samt ett Rena ytterfilter samt underrede och Rena dopptremoststat samt vattenströmmare inne i akvariet, jag tycker hon har ettt mycket fint akvarium det är en fröjd och se det, allt är köpt på akvarielagret i Bromma, Mvh Mashinka
Min väns nya akvarium!
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Taggar: Ingen
-
-
-
Kommentar
-
-
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Jag minns att du skulle skaffa ett akvarie... hur gick det med det?- 720 liter med Malawi.
Albumet här på Ciklid: http://www.ciklid.org/forum/album.php?u=11333
Lägg till ciklid.org på iGoogle!Kommentar
-
Ja kan naturligt vis missta mig, men om det är samma Annmari vi talar om så hade inte hon en del Discus oxå??Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Ann-Marie nämns med oerhörda lovord i princip alla mashinkas inlägg också. Nästan så att man kunde tro att det är Ann-Marie själv som skriver :-)540 (180x60x50) under uppbyggnad
30L Nano under planering
Drömmer om ett NanorevKommentar
-
540 (180x60x50) under uppbyggnad
30L Nano under planering
Drömmer om ett NanorevKommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Trist med trådar som talar om hur snyggt allt är utan att visa bilder. Jag har sju snygga brudar hemma lagom till midsommar!!!Cheers,
Laban
"We Fear No Foe" MFCKommentar
-
Ann-Marie är väl bannad till och med? Har för mig jag såg det ngnstans.Over and out // Mathias
Jordätare - Eartheater - DustsmaskerKommentar
Kommentar