Vad kan jag ha ihop med Aequidens rivulatus? Funderar på om jag kan ha mina pansarmalar ihop med dom, vad tror ni om det?
Aequidens rivulatus
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
-
-
härligt. De jag får hem i morgon är inte mer än 3-5 cm stora. Men jag ser att det är dags att leta fram stenarna jag hade till malawikaren förut. Det karet jag har nu är inte mycket sten i nämligen. Rötter och växter däremot finns det gott omKommentar
-
Fina firrar är det i vilket fall! Klart det funkar när de är 3-5cm och ett tag till, men om de leker när det växt till sig, och får in en fin träff på en mal så har du en mal mindre.
Så visst, det funkar men bara ett tag tror jag. Mycket gömställen osv så kan det säkert gå bra en längre tid... men lär sluta med att malarna försvinner.
Lycka tillMvH
AlgebrantKommentar
-
Ja jag tror du har rätt algebrant, men tills dess har jag ett till större kar
Jag har gjort mig av med 8st mindre kar och istället kommer jag ha 4 lite större kar.
Men jag skulle vilja ha tips på av er vad jag kan sätta i mer för fisk ihop med dessa guldsömmar. Rödciklider är ju tuffa med så de borde funka? Sen kan man ju fundera på om man ska ha det biotopiskt med förstås, det kommer jag nog försöka satsa på.Kommentar
-
Röd ciklider kommer säkert fungera, har själv haft dén kombinationen. Men innan vi kan rekomendera vad du kan ha till sällskap vill iaf jag veta hur stort ditt kar är?MvH
AlgebrantKommentar
-
-
Heros notatus har jag kollat in lite på. Hur svåra är de att få tag på? vad brukar priset ligga på? Nånting man kanske kan be fiskhandlaren ta hem åt en....Men viktigaste frågan skulle dessa funka ihop med guldsömmarna?Kommentar
-
får hem några fler ciklider i morgon, chokladciklider, djävulsciklider och freddie. Hoppas på att de funkar. Jag har fått tömma karet på tetror och pansarmalar idag för de höll på att bli uppätnaKommentar
-
Kommentar
-
-
ok, det var nytt för mig att kalla dessa djävulscikliderMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
Kommentar