720 liters malawi
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jo dom kan vara lite bitska, det är därför man ska ha flera utav samma art, för att få ner aggressionen.
Polit honor är bruna.JanneKommentar
-
Kommentar
-
Kan man som Malawinybörjare klara av firefish?
Kan jag ha det med min uppsättning här i 720 karet, och är den dyr samt svår att få tag i????Kommentar
-
Ja dyr det vet jag inte, svår att få tag på, ja dom riktigt fina firefishen är svårare att få tag på, men en firefish kan nog dom flesta zoohandlare få tag på.JanneKommentar
-
Ja nu så kom jag lite i konflikt, men firefishen går att ha i den baljan, den är lite tuffare än dina andra aulonocaror.
Ja dyr det vet jag inte, svår att få tag på, ja dom riktigt fina firefishen är svårare att få tag på, men en firefish kan nog dom flesta zoohandlare få tag på.Janne
Kan du tipsa om någon annan intressant fisk som jag skulle kunna ha i baljan?Kommentar
-
Ja nu så kom jag lite i konflikt, men firefishen går att ha i den baljan, den är lite tuffare än dina andra aulonocaror.
Ja dyr det vet jag inte, svår att få tag på, ja dom riktigt fina firefishen är svårare att få tag på, men en firefish kan nog dom flesta zoohandlare få tag på.Janne
Det såg ju ut som en drömakvarie butik
Massa malawi.....mmmm
Synd att det är så långtKommentar
Kommentar