Jag har fått en rejäl romkaka på mina Parachromis Motaguense såg jag ikväll efter 1 par gravöl efter Fotbollen bilder kommer inget batteri ikväll ...
P.Motaguense
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
jo vi får se, den här hanen är ju en fegis men det ger sig snart..kom på en annan sak och jag har nog för litet kar för få mitt stora festae par att funka hanen bankar honan efter ett tag igen nu hopplöst så jag bytade bort den hanen mot en mindre får vi se hur det går inget bråk iaf än sålängeSenast redigerad av Micke Jarhl; 07 June 2009, 11:23.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
jo vi får se, den här hanen är ju en fegis men det ger sig snart..kom på en annan sak och jag har nog för litet kar för få mitt stora festae par att funka hanen bankar honan efter ett tag igen nu hopplöst så jag bytade bort den hanen mot en mindre får vi se hur det går inget bråk iaf än sålängeKommentar
-
Kommentar
-
Kul! Motaguense är de absolut elakaste rom/yngelskyddande firrar jag någonsin har haft. De jag hade för kanske 12 år sedan köptes som motaguense "gul". De var bara 13-14 cm men de tog verkligen hela 960 l akvariet som sitt revir.Kommentar
-
tjena Ola ja de är tuffa mina ska vara den röda varianten,men jag har festae+grammodes och cittrinellum(lite små ännu) funkar ganska bra här nu i min 1300L balja hade ett stort fint capinte par åxo som verkligen var boss i karet men hanen där är för gammal nu tacklat av rejält svårt hålla sig upprätt den stackaren så jag får skicka honom till fisk himlen nu de är grymma annars tänk om man kunde hitta en större hane till min hona men verkar svårt... vi får seMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
Kommentar