Mycket bra film om Lake Tanganyika. Sex 10 min avsnitt.
National Geographic - Lake Tanganyika
Kollaps
X
-
National Geographic - Lake Tanganyika
När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Taggar: Ingen -
-
Wow! Har sett delar av det där förut men inte hela så tack för att du delade med dej! Det är ju så jävla läckert!Kommentar
-
Senast redigerad av HåE; 03 June 2009, 01:06.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
> Mycket bra film om Lake Tanganyika. Sex 10 min avsnitt
En kul detalj är att rösten tillhör Avery Brooks som spelade Benjamin Sisko i serien Star Trek Deep Space Nine.Senast redigerad av Aqua_Max; 03 June 2009, 02:58.Kommentar
-
Kul att titta på. Härligt att se "terminator" sköldpaddan som försöker ta ägg från the emperor ciklid utan att lyckas =)
Fisken som blåser upp sig som en balong trodde jag var en saltvattenfisk. Är det en sådan som simmar på akvarielagret som dom namngett, minns ej namnet....Kommentar
-
Star trek och Tanganyikasjön!! det bästa av två världar! Jag som har grunnat på hur man ska få till ett Sciencs fiction-akvarium.....
Vad gäller filmen så känner jag nog igen dom flesta klippen från tidigare, icke dessto mindre härligt att se.
/Carlwww.stockholmsciklidklubb.comKommentar
-
Jag tror vi kollade pa den med Stockholms Ciklidklubb.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
Kommentar