Väntar ju hem en grupp i dagarna och ska nu sätta igång med inredningen till dom. Ni som har erfarenhet hur har ni inrett till era troffar ?jag funderar på att ha två högar sten i vardera ända av karet samt en rot med nån grönsak på som skymmer sikten i mitten av karet. Hos nuvarande ägren går dom efter ungfer denna model (bortset från roten med grönt på)så det känns ju naturligt då att fortsätta på den vägen.
Andra tips för att göra emottagandet av troffarna bra tas tacksamt emot för man e ju lite nojig över att det ska gå fel efter alla historier man läst om bla här.Ska iaf täcka karet första 2-3 dagarna har jag tänkt.Kan det var ide att tillsätta nå specielt i vattnet? Salt?bredningsmedel? Hur länge bör dom gå i karet innan jag börjar mata? Ja ge lite tips och råd till en färsking
Andra tips för att göra emottagandet av troffarna bra tas tacksamt emot för man e ju lite nojig över att det ska gå fel efter alla historier man läst om bla här.Ska iaf täcka karet första 2-3 dagarna har jag tänkt.Kan det var ide att tillsätta nå specielt i vattnet? Salt?bredningsmedel? Hur länge bör dom gå i karet innan jag börjar mata? Ja ge lite tips och råd till en färsking
Kommentar