If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Hej Stefan
Inga frågor är pinsamma, alla är vi nybörjare någon gång.
URL betyder internetadress, i det här fallet adressen till servern där du lägger din bild.
Hej igen
Så det ni menar är att för att få in sin bild så måste man ha en hemsida???har jag fattat det rätt???jag kan altså inte skicka från mina egna dokument,där jag har mina bilder???
Min hemsida ligger på geocities som inte verkar funka som "direkt länk" vet ni då någon sida medf graits konton som stöder detta? som Cristian säger så gör ju inte passagen detta heller!
Det finns (nästan bokstavligen) tusentals gratis-webbar som hostar din hemsida, sök på free web host etc.
Följ sen bara instruktionerna - på några minuter har du då en "egen hemsida" och kan lägga in bilder etc. Det är enklare än att skapa en hotmailaddress!
Skaffa ett e-post konto på Yahoo. Där har du oxå möjlighet att lägga upp dina bilder på ett gratiskonto.
Om dessa bilder går att länka till denna sida vet jag inte, men ska testa det nån dag.
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
Kommentar