Jag använder Google Chrome och har problem med ciklid.se´s meny...den fungerar inte alls utan "hänger" från topp till sidans botten. Någon som vet varför det ser ut så och varför menyn inte fungerar?
Forum inte kompatibelt med Chrome?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
Google Chrome har funnits en stund nu...minst ett halvår...så nytt vette tusan om det är i datavärlden.Kommentar
-
Jag testade Chrome när det kom och tyckte att fungerade mer eller mindre dåligt på nästan alla sidor... i den versionen funkade det knappt att använda ciklid.se alls... så om något år kanske de lärt sig göra en webläsare som är fullt kompatibelt.- 720 liter med Malawi.
Albumet här på Ciklid: http://www.ciklid.org/forum/album.php?u=11333
Lägg till ciklid.org på iGoogle!Kommentar
-
I början var Chrome bara snabbt...inte vidare bra...men nu har den blivit mycket bättre och de flesta sajter fungerar perfekt!
Har inga problem med ciklider.se och de menyerna..men på ciklid.se funkar det inte..de är helt verkningslösa. Måste ju vara en programmeringssak...vilket jag tycker borde intressera föreningen mer så att sajten fungerar på bästa sätt.Kommentar
-
Kan man inte utveckla en webläsare som fungerar är det väl inte NCS problem? Menyn är ett simpelt java-script.Tony EnglundKommentar
-
Öh? Det kanske är ciklid.se som inte är up-to-date...??
Allt UTOM menyn funkar med Chrome...men jag får väl sumpa den webläsaren för inget går ju att rubba ciklid.se´s underbara värld..tydligen.Kommentar
-
Zoopet har samma menyer och samma problem med Chrome.Kommentar
-
Vi har ju en stor uppdatering på G, så då kanske en del saker löser sig av sig självt.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Forumet ser inte ut att vara riktigt kompatibelt med IE8.Kommentar
-
Inte helt kompatibelt med Safari 3.2.3 heller faktiskt. Den högra kolumnen vid "visa senaste ämnen" är svart. Märkligt.Tony EnglundKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar