If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ja då fattar jag inte vad som är problemet, det finns väl ingen som käkar kött från svin under 77 grader.
Nej jag är fortfarande besviken att jag inte kan komma upp den 6 juni.
Men hoppas att ni får en go kväll, käka lite kött, som ni har grillat.Janne
Ja då fattar jag inte vad som är problemet, det finns väl ingen som käkar kött från svin under 77 grader.
Nej jag är fortfarande besviken att jag inte kan komma upp den 6 juni.
Men hoppas att ni får en go kväll, käka lite kött, som ni har grillat.Janne
Nej exakt.
Vad skall du själv göra på nationaldagen Janne?
Själv ska jag grilla med vänner och sedan kolla på fotboll å knäppa några kalla.
Det finns faktiskt en viss risk att jag dyker upp, eftersom jag är i stan i annat ärende. Var nån stans är det och någon som vet ett bra och billigt ställe att sova på?
Inte för att jag varken är orolig eller kan - tyvärr - dyka upp på nationaldagen - men det var intressant läsning Wilhelm - nu lärde jag mig en hel del nytt idag också! Ha det så trevligt på nationaldagen allihop förresten!
MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!
Var det bara ja som såg Sverige-Danmark på nationaldan. Usch huvaligen hoppas verkligen att ni hade trevligt på mötet istället.
Vilken bedrövelse. Varför inte låta Zlatan slå en straff i blågult. Han behöver verkligen göra mål igen, så kanske det lossnar. In med Svennis till nästa kval. Vi behöver en förbundskapten som kommer med lite nya idéer, och som inte är så förbaskat feg.
När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.
Kommentar