Vissa har rymligare samvete än andra...
Spricka i akvarium.
Kollaps
X
-
-
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Läge för någon admin att ta bort annsonsen och utfärda en stark varning, förutsatt att det är samma kar, vi vet ju alla att man kan ha mer än ett :-)
Men det lutar ju åt att han försöker med en riktig fuling.
EDIT var ju ett tag sedan, kan ju ha lagats också....Senast redigerad av salo; 11 June 2009, 14:52.540 (180x60x50) under uppbyggnad
30L Nano under planering
Drömmer om ett NanorevKommentar
-
Ta det lungt nu killar, jag försöker absolut inte med någon fuling. Tömde akvariet efter att jag skrivit sissta inlägget i den tråden, insåg att det INTE var någon spricka i botten! Fyllde upp det igen och efter några dagar så insåg jag att det kröp över kondens vatten från fillter mattan som låg mot täck glaset och sedan ner på bakrutan, eftersom det var första sommaren med denna burk så visste jag inte om fenomenet. Sålde det till en nöjd köpare med gott samvete! Han såg även han burken i fyllt tillstånd, och så självklart tomt när han hämtade det!Kommentar
-
Ta det lungt nu killar, jag försöker absolut inte med någon fuling. Tömde akvariet efter att jag skrivit sissta inlägget i den tråden, insåg att det INTE var någon spricka i botten! Fyllde upp det igen och efter några dagar så insåg jag att det kröp över kondens vatten från fillter mattan som låg mot täck glaset och sedan ner på bakrutan, eftersom det var första sommaren med denna burk så visste jag inte om fenomenet. Sålde det till en nöjd köpare med gott samvete! Han såg även han burken i fyllt tillstånd, och så självklart tomt när han hämtade det!Kommentar
-
Kommentar