Jaha då har även jag drabbats av ett akvariehaveri för mycket, 3st 540L o ett 310L på ett par månader (310 var mitt eget fel, men ändå) Nu stängde jag bara dörren till lokalen o gick, orka inte ens ta tag i skiten nu.. Så nu är ju intresset fullständigt i botten.. Ska man lägga ner eller, hmm känns så nu, SUCK!!! En sak jag kan varna för är märket Ocean, köpte 6 nya sånna för ca 5-6 år sen o ALLA har sprungit läck, inga kar av annat märke, o då är en del typ 10 år o mera!! det första efter bara 3 år.. Jo föresten 1 har jag kvar som inte läckt, men det är ju bara o vänta på det också nu... Tungt nu!!!!!
Ett haveri för mycket!!
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Sorry
Lägg det på hyllan i några månader och sedan och planera hur du skall lägga upp det. Börja med att rita upp allt och gör om det från grunden så skall du se att denna katastrof är början på ngt braM.v.h.
Rickard -
-
Jo det är väl vad jag borde göra, men jag har ju så förbannat mycket fisk nu, o många som bara finns hos mig, så dom vill man ju inte bara "kasta" bort heller.. Sen har jag ju inte bara dom karen heller, har ju nånstans runt 25-30 kubik o det är ju inte "bara" o lägga ner känns det som... Jaa usch vad det tungt nu....Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
Det som lockar lite o lägga ner är väl att jag förmodligen skulle bli rik Hehe, ä ju inte direkt gratis o driva dettaMvh Jocke
-
-
Kommentar
-
Jaha och hur ska vi då kunna ha CA möten hos dig om du lägger av?
Nej, det är bara att ta nya tag!
Men jag förstår dig! Det är inte kul när nåt går åt fanders!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
Joo det har varit lite fööör mycket på sista tiden, men men... Har inte haft en sån här neråt period på över 10 årMvh Jocke
-
Kommentar
-
siliconet fäste inte riktigt på underlaget
gör ett prov o nyp tag i siliconfogen å dra om det blir som ett gummiband
så kan jag svära på att det är Perenator annars ett bra silicon
vad är det för glastjocklek
samt ett mail borde väl både din leverantör o tillverkare fåjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Kanske du kan ha sån tur att det går att kräva nån sorts kompensation när det har handlat om så många lekage från samma tillverkare.Kommentar
-
surt som fan......men kom igen jocke ner och blöt ner dig, behöver du hjälp hör av dig så fixar vi en "limmar helg"
förresten vad var det för fisk som rök, inga extremrariter hoppas jag?Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
Kommentar