Citat hänger inte med

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Guy_P
    Användare
    • April 2002
    • 301

    Citat hänger inte med

    När man läser i denna tråd :"Katastrof och undergång". så blir inte de fyra sist inlagda citaten rätt.

    [quote=Olorin;776244]
    Citat:
    Ursprungligen postat av cf.akvarielagret [IMG]

    Det är ju intressant det där att du säger att man ska fylla upp mellan glaset och ramen med nåt. Första gången jag stöter på det. Det låter ju helt rimligt, men som sagt inget jag känt till. Så vad jag menade var att inte en gnutta av ramen stod i luften eller ojämnt.

    Det är inte cf.akvarielagret som är citerad utan Olorin
    Guy
  • Ola Svensson
    Användare
    • April 2002
    • 14633

    #2
    Ursprungligen postat av Guy_P
    När man läser i denna tråd :"Katastrof och undergång". så blir inte de fyra sist inlagda citaten rätt.

    [qu ote=Olorin;776244]
    Citat:
    Ursprungligen postat av cf.akvarielagret [IMG]

    Det är ju intressant det där att du säger att man ska fylla upp mellan glaset och ramen med nåt. Första gången jag stöter på det. Det låter ju helt rimligt, men som sagt inget jag känt till. Så vad jag menade var att inte en gnutta av ramen stod i luften eller ojämnt.

    Det är inte cf.akvarielagret som är citerad utan Olorin
    Det är för att det ligger ett "quote" i brödtexten. Jag la in ett mellanrum i det nu.
    Med vänliga hälsningar

    Ola

    Kommentar

    • Ola Svensson
      Användare
      • April 2002
      • 14633

      #3
      [QUOTE=Guy_P;776270]När man läser i denna tråd :"Katastrof och undergång". så blir inte de fyra sist inlagda citaten rätt.

      Ursprungligen postat av Olorin
      Citat:
      Ursprungligen postat av cf.akvarielagret [IMG]

      Det är ju intressant det där att du säger att man ska fylla upp mellan glaset och ramen med nåt. Första gången jag stöter på det. Det låter ju helt rimligt, men som sagt inget jag känt till. Så vad jag menade var att inte en gnutta av ramen stod i luften eller ojämnt.

      Det är inte cf.akvarielagret som är citerad utan Olorin
      Nu lägger jag inte in ett mellanrum. Då skapas det dessutom ett nytt "quote" i brödtexten så felet fortsätter och texten blir rätt obegriplig.
      Senast redigerad av Ola Svensson; 17 May 2009, 18:53.
      Med vänliga hälsningar

      Ola

      Kommentar

      Arbetssätt...