Annars är det en ovanligt bra bild....faktiskt bättre än verkligheten
Kollaps
X
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten -
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
En annan sak
avataren skulle kunna vara mycket större i rutan
varför är den så litenjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
gör den "klickbar" så den blev större skulle kunna va kul .
Den är ju faktis jävligt liten nu,
Man ser ju inte skilnad på delfinen och kristerKommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Man behöver inte vara medlem för att få ha en avatar. Det som skiljer vårt forum från många andra är att avataren måste vara en bild på användaren.
Du går in på "Mina profiluppgifter" i den blå listen ovan och under till vänster under "Kontrollpanel-Inställningar & alternativ" klickar du på "Redigera avatar". Där kan du ladda upp en avatar.
Tackar!Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Ja, det kan du!
Du går in på "Mina profiluppgifter" i den blå listen ovan och under till vänster under "Kontrollpanel-Inställningar & alternativ" klickar du på "Redigera avatar". Där kan du ladda upp en avatar
Detta är reglerna för användande av avatar på ciklid.org:
Som användare registrerade i forumet ges du möjligheten att använda dig av en avatar ( en liten personbild) som visas för varje inlägg du gör.
Dessa avatarer skall följa några enkla regler:
- Avatar skall vara en personbild där det syns vem man är.
- Avatar skall ha maxstolek 96x96 bildpunkter (pixlar).
- Du skall äga upphovsrätt till bilden som används, eller fått särskilt tillstånd av den som äger upphovsrätt.Senast redigerad av Ola Svensson; 12 May 2009, 09:56.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Nu skall jag leta fram en bild på mig i vatten också, det verkar ju vara nya flugan här på forumet....Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
[QUOTE=Ola Svensson;775750]Ja, det kan du!
Du går in på "Mina profiluppgifter" i den blå listen ovan och under till vänster under "Kontrollpanel-Inställningar & alternativ" klickar du på "Redigera avatar". Där kan du ladda upp en avatar
Detta är reglerna för användande av avatar på ciklid.org:
[i]
Som användare registrerade i forumet ges du möjligheten att använda dig av en avatar ( en liten personbild) som visas för varje inlägg du gör.
Dessa avatarer skall följa några enkla regler:
- Avatar skall vara en personbild där det syns vem man är.
-
Ja.men men jag är ju rätt så snygg!!i alla fall snyggare en luttSenast redigerad av larsa; 13 May 2009, 13:53.Kommentar
Kommentar