If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
A. en har en fullständig avatar + man har skrivit allt om sig själv
B. Den andra som oftast ogillar den första
skriver inget, i sin avatar
ingen vet vem denna är men ibland spyr han ut sitt förakt
men fortfarande vet man inget om denna person
NCS har namn och adress på alla medlemmar så man är inte anonym .
Att ha en avatar är ingen garanti att man är seriös för det är lätt att "låna"
en bild från nätet och använda som avatar om man bara vill rega sig på ciklid.se för att snacka skit .
NCS har namn och adress på alla medlemmar så man är inte anonym .
1) Alla användare på forumet är inte medlemmar i NCS.
Ursprungligen postat av pleco
Att ha en avatar är ingen garanti att man är seriös för det är lätt att "låna" en bild från nätet och använda som avatar om man bara vill rega sig på ciklid.se för att snacka skit .
Det har visat sig att folk är trevligare när de diskutterar med folk som det finns bild på, eller kanske snarare, folk som ha träffat varandra i verkliga livet är trevligare. Detta sprider sig när folk "inser" att bilden är personen bakom nicket. Det var ett rejält lyft när avatarerna inskaffades.
Folk som aktivt vill förstöra (men som läst regelverket) kan man göra väldigt lite mot om folk inte klarar av att ignorera dem. Men varför försöka hitta "garantier". Trivseln ökar med avatarer men finns det de som inte vill ha en så slipper de.
1- nej det är inte min bild men ville visa Christer hur lätt det är att *låna* en bild occh ska ta bort den snart.
2-nej ....men äger upphovsrätten till Christers avatar
1- nej det är inte min bild men ville visa Christer hur lätt det är att *låna* en bild occh ska ta bort den snart.
2-nej ....men äger upphovsrätten till Christers avatar
Visst var det för att väcka folk som är lite lata dom har bilder men orkar inte lägga in dom
och visst kan vi vara överens om att det är mer personligt att veta vem man pratar med
Tack Nabil för bilden o du Ludde tackar för all Choklad
du får lägga lite mer solbränna på avataren
varför har du inte en bild på dig.......du är en goo kille
saknar du en bild kan jag leta i min dator
o är du snäll får du filmen från Amazonas
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten
Kommentar