Måndagen började sådär
öppnar posten visst det ligger en bluffaktura där
vi har en Dagens ledare på minst ett år 1278kr
ingen har beställt den (dom brukar börja så här ...vi ska bara kolla om era uppgifter stämmer)
okej lite tröttsamt att ringa, faxa, maila tror att en Guldfisk i receptionen kan göra mer.
Gör en sökning på hitta.se...ser att dom är med i alla bolag 30 anställda
fantastiskt
gör en sökning på bolagsmannen visst flera bolag
kollar dom andra och på ett får jag en fullträff mobilnummer o hem adress
nu börjar det roliga
Ringer mobilen
telefonsvarare...............
Hej det är lite svårt att få kontakt med ditt företag så jag är hellre lite informell kan vi träffas hemma hos dig visst var adressen xxxxxg 31
jag hör av mig.
Imorgon får han ett personligt brev hem med en bestridan som han ej ska glömma att ta med sig till jobbet
samtidigt fick han en faktura som jag hoppas att han inte tar illa vid sig för mitt nedlagda arbete, personligen ställd till sig på samma belopp
samt påklistrat Inkassoledarna visst han får 10 dagar på sig
öppnar posten visst det ligger en bluffaktura där
vi har en Dagens ledare på minst ett år 1278kr
ingen har beställt den (dom brukar börja så här ...vi ska bara kolla om era uppgifter stämmer)
okej lite tröttsamt att ringa, faxa, maila tror att en Guldfisk i receptionen kan göra mer.
Gör en sökning på hitta.se...ser att dom är med i alla bolag 30 anställda
fantastiskt
gör en sökning på bolagsmannen visst flera bolag
kollar dom andra och på ett får jag en fullträff mobilnummer o hem adress
nu börjar det roliga
Ringer mobilen
telefonsvarare...............
Hej det är lite svårt att få kontakt med ditt företag så jag är hellre lite informell kan vi träffas hemma hos dig visst var adressen xxxxxg 31
jag hör av mig.
Imorgon får han ett personligt brev hem med en bestridan som han ej ska glömma att ta med sig till jobbet
samtidigt fick han en faktura som jag hoppas att han inte tar illa vid sig för mitt nedlagda arbete, personligen ställd till sig på samma belopp
samt påklistrat Inkassoledarna visst han får 10 dagar på sig
Kommentar