Grattis, Oslo Akvarieklubb 80 år

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Lars Andersson
    NCS Medlem
    • October 2002
    • 601

Grattis, Oslo Akvarieklubb 80 år

I helgen firar Oslo Akvarieklubb sitt 80-års jubileum med en räcka av bra føredragshållare och en trevlig tillställning. Guardians of Catfish har samtidigt sitt årsmøte vid denna tillställning.

Vi är fem tillresta svenskar som med våra pesetas førsøker øverleva en helg i Norge.
    Årets Ciklidstämma hålls i Linköping 31/3 till 2/4
  • Lars Andersson
    NCS Medlem
    • October 2002
    • 601

Kempegrejt

Ja nu har jag smält alla intryck från helgen. Fyra föredragshållare som som höll 2 - 3 föredrag var. Föredragen som helhet och akvarieaktiviteten som helhet är ett av de bästa, kanske det bästa, jag varit på. Gästfriheten hos norrmännen var kempegrejt och deras arrangemang var helt enastående. Både välplanerat och överdådigt. Jag kan inte annat än bocka och tacka. Synd bara att det inte var fler som besökte deras jubileumsaktivitet.
    Årets Ciklidstämma hålls i Linköping 31/3 till 2/4

Kommentar

• Kjell Fohrman
      Användare
      • April 2002
      • 4619

Ursprungligen postat av Lars Andersson
      Ja nu har jag smält alla intryck från helgen. Fyra föredragshållare som som höll 2 - 3 föredrag var. Föredragen som helhet och akvarieaktiviteten som helhet är ett av de bästa, kanske det bästa, jag varit på. Gästfriheten hos norrmännen var kempegrejt och deras arrangemang var helt enastående. Både välplanerat och överdådigt. Jag kan inte annat än bocka och tacka. Synd bara att det inte var fler som besökte deras jubileumsaktivitet.
      Ja lite synd att flera evenemang som krockade i helgen. Själv var jag i Danmark och besökte Poecilia-träffen. Också detta var en mycket trevlig och dessutom billig tillställning.
      Vi var flera där nere som säkert hade besökt GOC/OAK-mötet om det inte hade kolliderat och jag vet att det var tvärtom också.

Grattis till OAK på "80-årsdagen"

Kommentar

Arbetssätt...