en sak jag funderat på!ang malawi tex köp 35-40 så får du ett najs kar..ok hehehe...lika detsamma med troffar...vet inte om jag är knäpp o fattig..är det vanligt att köpa 35-40 firrar utan att blinka??min fråga till er alla
hej alla glada!
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten -
Du som handlare måste väl fatta det?40 troffar gör hål i plånboken!Eller har du inte nån som helst respekt för kundernas pengar???Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jag är inte heller säker på vad du menar. Men att man inte håller Malawi som Tropheus är nog främst för att man inte BEHÖVER göra det. Förutom möjligtvis Demasoni då.
Vad anser du själv?"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
När jag "tvingats" skaffa en stor grupp av dyr fisk har jag köpt en hane och två tre honor och sedan odlat upp en grupp. Jag skulle nog aldrig köpa 40 fiskar för 8000 spänn. Konstigt nog skulle jag nog hellre köpa två st 500-kronorsfiskar än 40 st 50-kronorsfiskar.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
jag har gärna vissa mbunas som tropheus och vill ja ha en stor grupp, typ 30 st gånger 200kr så blir det dyrt, om det är vanligt vet jag inte..jag föredrar enkelhet, alltså stort antal som lever längre än ett halvårTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Visst kan man ha färre fisk!Är ju ingen nyhet..huvudfrågan var vissa malawi samt i synnerhet troffar...man kan odla fram ett stim? hur när det inte funkar??demasoni! hur när det inte funkar?Har provat med 5 st ikola o det flöt på bra.(en pik).men...jag menar istället för att säga att man behöver 35 fisk av en art...se vad du har för kar och inredning....jag vet att vissa troffar gick i par på 70-80 och var produktiva.....vad har vi för fisk bredvid? osv...Kommentar
Kommentar