If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ja till Patrik. Har haft dem i många år och jag tyckte att det var dags för någon annan att få njuta och sköta om dem.
Dessutom en mycket riktigt produktiv grupp. Kollade på skoj akvarie loggboken, sålda ungdjur 853 st.. Så några grupper simmar där ute med gener från stammen
Hoppas nu de fortsätter att leverera yngel så att fler får möjlighet att njuta av dessa skönheter.
3000 liter med Tropheus http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi Maswa
Jepp, Johans gener har till och med exporterats. De finns både hos en kompis i Sjundeå och hos mig.
Har lyckats dra upp några yngelkullar också, och till min stora glädje upptäckte jag förra veckan också ett yngel som har överlevt i stora akvariet tillsammans med de vuxna fiskarna. Sånt är alltid extra kul.
Finfina fiskar.
Johans närbilder ovan är verkligt stiliga, får jag tillägga.
Jepp, Johans gener har till och med exporterats. De finns både hos en kompis i Sjundeå och hos mig.
Har lyckats dra upp några yngelkullar också, och till min stora glädje upptäckte jag förra veckan också ett yngel som har överlevt i stora akvariet tillsammans med de vuxna fiskarna. Sånt är alltid extra kul.
Finfina fiskar.
Johans närbilder ovan är verkligt stiliga, får jag tillägga.
Tack Mikael
Kul att de har börjat och yngla av sig:-) och jag håller med att det är riktigt kul när de små liven får växa upp bland de vuxna.
Tömde en burk i går och fan till min glädje ett gäng små hästnosyngel.
3000 liter med Tropheus http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi Maswa
Kommentar