If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
snyggt å cleant med andra ord imponerande liten tropheus-process du har
Tack specmats, den lilla processen har som smått börja och komma igång med lite yngel här och där.
Ursprungligen postat av Winston
Min dröm, du gör det. Säkert har jag 20 kvadrat, att göra det(garaget 52 kvadrat). Man ska göra det. Det är en skillnad det (få fingrarna ur aschlet) eller hur man säger?
Men då har du ju det roliga kvar planera och beställa och bygga upp.
Storleken på garage är 42 kvm men ca 10 kvm används till kontor. Resterande 32 kvm rymmer akvarium samt en bil som kommer in där ibland.
Med tanke på dröm så har funderat länge på om man inte skulle ha ett tre meters kar infällt i väggen mot kontoret så att man kan få lite inspiration efrån arbetsrummet.
Storleken på garage är 42 kvm men ca 10 kvm används till kontor. Resterande 32 kvm rymmer akvarium samt en bil som kommer in där ibland.
Med tanke på dröm så har funderat länge på om man inte skulle ha ett tre meters kar infällt i väggen mot kontoret så att man kan få lite inspiration från arbetsrummet.
Hälsningar
/Johan
Detta var den snyggaste garageinredningen jag någonsin sett. Bra arb Johan.
Kul att du har drömmar kvar att fantisera om efter denna garageinredningen.
Tack specmats, den lilla processen har som smått börja och komma igång med lite yngel här och där.
Men då har du ju det roliga kvar planera och beställa och bygga upp.
Med tanke på dröm så har funderat länge på om man inte skulle ha ett tre meters kar infällt i väggen mot kontoret så att man kan få lite inspiration efrån arbetsrummet.
Hälsningar
/Johan
kanske blir så att dom ger för mycket inspiration och du får för lite arbete utfört
Grymt snyggt garage och det ger mig mer inspiration angående mina garagedrömmar
Det där är ju naturgodis Johan har! DU,däremot Janne, kör ju med en massa E-nr i din fisk!
Ja det ena behöver inte utesluta det andra, självklart så hade jag låtit karamellfiskarna gå trångt, så att även dom hannar som inte dominarer, fått bli tvungna att hålla kvar sina ränder, sedan att mata dom med lite häxmix, ja det kommer att bli färgklickar.Janne
Kommentar