johan !!! vad kör du med för lysrör????? tycker det är lite svårt å få rätt ljus som sagt har ju 18 Tropheus Moorii "Kambwimba" Red Rainbow som går i akvariet nu och jag kör förnärvarande med 2 st grolux (drar åt det rödahållet ) så dom får ju en jävligt rött och fint sken även det gula är helt okej testade att köra lägnst fram ett grolux sen ett aquastar och sist ett grolux var mycket ljusare och det gula kom fram mycket mer men i gengäll så tappade den röda färgen tyvärr i sken .. är det bara tycke och smak eller har du några tips ....
en lite fråga till nu när dom gått i 1 1/2 vecka så tycker jag dom är lite mer stressad dom är mer känslig för rörelse gör lite små utfall /rusher typ 2-3 dm sen stannar dom vad kan det bero på ??? dom äter bra matar förtillfället varannan dag
sorry om jag lånar din tråd att fråga lite =?....
mvh peter
en lite fråga till nu när dom gått i 1 1/2 vecka så tycker jag dom är lite mer stressad dom är mer känslig för rörelse gör lite små utfall /rusher typ 2-3 dm sen stannar dom vad kan det bero på ??? dom äter bra matar förtillfället varannan dag
sorry om jag lånar din tråd att fråga lite =?....
mvh peter
Kommentar