Hockey VM 2009

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • malawijanne
    Banned
    • November 2005
    • 3217

    #16
    Ursprungligen postat av malawijanne
    Ja 3-1 till ryssland efter första perioden, dom är grymt bra och laddade ikväll ryssarna, ja hoppas att jänkarna orkar ta tag i det annars så blir det storstryk.Janne
    Ja nu blev det 4-1 till ryssarna, dom slag av på takten.
    Ja det verkar som det står mellan Canada och Ryssland, men vi har 2 outsider tjeckien och Sverige.Janne

    Kommentar

    • specmats
      Användare
      • December 2004
      • 3060

      #17
      Canada har en mental pondus och självförtroende som europeiska lag saknar tycker jag, Ryssland är (som vanligt) svajigt men dom är (som vanligt) bäst individuellt sett-men Om dom är skärpta och sammarbetar tar dom guld, vilket jag inte tror därför sätter jag mina kort på Canada.Vi får se..
      Senast redigerad av specmats; 03 May 2009, 01:22.
      Tropheus Duboisi halembe, so
      Melanochromis Auratus, vf
      Synodontis Petricola, odlade

      Akvarie-setup (Salt)

      Kommentar

      • Lutt
        Användare
        • October 2005
        • 1919

        #18
        Ursprungligen postat av Malawe
        Har inte Henke "förbud" att spela i VM från sin klubb pga skaderisk? Har för mig att jag läste något om det så han hade i vilket fall som helst inte kommit...
        Jasså? Ja så kanske det är men jag tror inte vi har råd att offra mer spelplatser på en målvakt, vad har vi 3st platser kvar nu efter att Oduya djurgårdshuliganen kom med.

        Jag har Schweiz som underdog

        Kommentar

        • Guy_P
          Användare
          • April 2002
          • 301

          #19
          Ursprungligen postat av Lutt
          Jasså? Ja så kanske det är men jag tror inte vi har råd att offra mer spelplatser på en målvakt, vad har vi 3st platser kvar nu efter att Oduya djurgårdshuliganen kom med.

          Jag har Schweiz som underdog
          Oduya djurgårdshuliganen gjorde Sveriges 1:a mål och var riktigt duktig hela matchen. Din underdog visade sig vara mycket under isen
          Guy

          Kommentar

          • HåE
            Användare
            • September 2007
            • 1525

            #20
            3-1

            Härligt 3-1 mot Tjeckien. Gustavsson vilken suverän målvakt. Det ända dåliga var domarna , som hade innebandy nivå i sina bedömningar. Men skitsamma vi vann. Men snälla viasat. Gör er av med Håkan Södergren han är ju bara tragisk.
            När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.

            Kommentar

            • specmats
              Användare
              • December 2004
              • 3060

              #21
              Ursprungligen postat av HåE
              Härligt 3-1 mot Tjeckien. Gustavsson vilken suverän målvakt. Det ända dåliga var domarna , som hade innebandy nivå i sina bedömningar. Men skitsamma vi vann. Men snälla viasat. Gör er av med Håkan Södergren han är ju bara tragisk.
              -håller med om domarna, riktigt uselt, tuggade sönder matchen-fy fan att defår vara sånna jönsar på kvartsfinal i wm-men kul med semi mot canada
              Tropheus Duboisi halembe, so
              Melanochromis Auratus, vf
              Synodontis Petricola, odlade

              Akvarie-setup (Salt)

              Kommentar

              • LN
                Användare
                • December 2004
                • 4744

                #22
                Kanonmatch verkligen förlösande när 3:e målet satt för tre kronor.
                Hoppas att dom kan prestera samma försvar ikväll.
                Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
                Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.

                Kommentar

                • specmats
                  Användare
                  • December 2004
                  • 3060

                  #23
                  ja det blev guld igen till ryssarna, jag trodde på canada, sverige fick tröst-brons mot ironiskt nog usa där dom visade i gruppspelet en bra fight mot just usa, annars matchen sverige mot ryssarna i gruppspelet var suverän-mkt bra hockey, hög klass på detta vm måste jag säga.
                  Tropheus Duboisi halembe, so
                  Melanochromis Auratus, vf
                  Synodontis Petricola, odlade

                  Akvarie-setup (Salt)

                  Kommentar

                  Arbetssätt...