Nej jag tror inte att malawe har varit den enda som tyckt du Janne varit lite sur på senaste tiden....men varför hålla på, vad vinner vi på det?
Ciklidbladet & förslag hur NCS ökar medlemsantal
Kollaps
X
-
-
Ja, att jag har varit lite obekväm för vissa, men sur, nej detta lilla forum för ciklider gör mig inte sur, men däremot så har jag insett hur en del människor kan vara inskränkta och blockerade i sitt tänkande-.JanneKommentar
-
Visst är det så. Men i debatten vidga sina vyer o bredda vår tidning o vårt forum så är det du som är inskränkt o har tunnelseende janne.Kommentar
-
Varför ska det vara så himla svårt att diskutera det som tråden handlar om? Personligt bjäbbande intresserar knappast andra än dem som är parter i det, men leder i stället till att tråden (och diskussionen) dör.
Även om det kräver en stor ansträngning att "ta skit" utan att ge skit tillbaka är det ändå i längden värt besväret, man vinner så mycket mer aktning och respekt för sina åsikter i sak på det sättet.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Jag tror att en ny kategori som "Identifiera fisken" skulle locka mer folk att registrera sig och iaf posta ett inlägg i den kategorin.Kommentar
-
Phoogle Map
är något jag saknarjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
http://www.expressen.se/husdjur/1.15...-akvariefiskar
Här rekomenderar dom Zoopet som hemsida när man skall skaffa akvarium. Vad kan vi göra för att synas i Expressen eller liknande. Skall man kontakta tidningar och be dom göra repotag om våra galna projekt (strömningskar, Husbygge runt mitt kar. mm.)Kommentar
Kommentar