Malawijanne i panelen
Kollaps
X
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten -
Kommentar
-
Nej, som Ola säger så skall det självklart vara en debatt/diskussion under ordnade former för även om man inte håller med (jag höll inte med om en del av det som Jörg resp. Janne sa) så måste man ha respekt för andras åsikter.
Jag trorr uppriktigt sagt också att en debatt "öga mot öga" sker betydligt mer respektfullt än en debatt på ett forum.Kommentar
-
Jag ställer gärna upp också
Nej, som Ola säger så skall det självklart vara en debatt/diskussion under ordnade former för även om man inte håller med (jag höll inte med om en del av det som Jörg resp. Janne sa) så måste man ha respekt för andras åsikter.
Jag trorr uppriktigt sagt också att en debatt "öga mot öga" sker betydligt mer respektfullt än en debatt på ett forum.Senast redigerad av Ola Svensson; 12 April 2009, 22:29.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Kommentar
-
haha! kul och intressant i konflikt!? kan man skapa en kompromiss...Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Tycker att en paneldebatt per stämma är en bra idé. Det sker en massa intressanta samtal på en stämma, så att få upp några av dem i mer ordnad form så att fler kan lyssna samt ställa frågor tror jag blir mycket lyckat.
Konceptet med en debattledare tror jag är bra, om nu diskussionen går över styr eller blir för långdragen. Tror även det är bra med några ämnen givna på förhand. Kanske kan det även kopplas till att folk kan skicka in frågor på förhand, om något ämne intresserar extra mycket. Vill nog ändå gärna se en helt öppen del mot slutet där en del frågor från föredragen kan luftas lite. Som det är nu luftas dessa frågor i solen med en kall... var det läsk han skrev, Christer?!? ..i handen, vilket iof är väldigt trevligt, men det kommer inte alla till godo.
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Varför inte köra en paneldebatt med 3-4 erkänt kunniga hobbyodlare, respektive specilist skilda arter från någon av de större ciklidområdena. Publiken får ställa frågor om skötsel, odling etc. Varje person besvarar varje fråga då borde alla kunna lära sig något.//RobertKommentar
-
Kommentar
-
Jag har aldrig sagt att det måste vara pajkastning - tvärtom en debatt mellan olika åsikter är bara sund.
Jag är däremot rätt trött på Halleluja-attityden (vilket jag också tog upp på årsmötet) där alla skall hålla med varandra och ingen får kritisera - det blir synnerligen tråkigt.
Ja Kjell jag kommer närmare och närmare vad du sa om mig på stämman.JanneKommentar
Kommentar