Janne, nu väckte du en ide, det är ju så jobbigt att sitta och skriva allt o berätta osv på nätet, ibland orkar man men oftast inte, eller så hinner man inte så därför... vid nästa stämma så sätter man 3 st odlare (typ du) och några till i en panel så kan folk fråga ut er om allt mellan himmel och jord när det kommer till odling och lokaler, Ola är programledare, det blir som en debatt panel på stämman.
Man kan säkert köra flera olika paneler med olika ämnen. Sen kan man köra en debatt som folk får lyssna på =)
Jag tycker det vore en strålande grej. Iden går ju att utveckla eller så kanske den ska vara väldigt enkel... ja jag vet inte men det kändes som en bra ide medan jag kollade igenom jannes maraton skrivande i odlingtråden =)
Man kan säkert köra flera olika paneler med olika ämnen. Sen kan man köra en debatt som folk får lyssna på =)
Jag tycker det vore en strålande grej. Iden går ju att utveckla eller så kanske den ska vara väldigt enkel... ja jag vet inte men det kändes som en bra ide medan jag kollade igenom jannes maraton skrivande i odlingtråden =)
Kommentar