Trådkapning

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • malawijanne
    Banned
    • November 2005
    • 3217

    Trådkapning

    ja eftersom jag har blivit beskylld för att kapa trådar.
    Det har aldrig varit min mening att kapa trådar eller att sabotera trådar.
    Men visst kan jag sväva ut ibland, och förresten vem gör inte det, om ni rannsakar er själva.
    Ja i vilket fall som helst så var det tre st forumsdeltagare som tyckte att jag inte höll mig till trådens ämne, i tråden, nästan direkt från ciklidstämman.
    Så jag har tagit konsekvensen av mitt handlande, jag har raderat mina inlägg i tråden.
    Så nu kan ni fortsätta diskussionen utan mig.
    Och det är ju klart det står ju forumsreglerna att man skall hålla sig till trådens ämne, och regler är till för att följas.
    Men min personliga åsikt om detta att det kommer att bli ett väldigt tråkigt forum om man håller sig strikt till reglerna, om att hålla sig till trådens ämne.
    Det blir ungefär som att läsa en telefonbok, men det är ju så ni vill ha det.
    Tack för mig.Janne
  • Ola Svensson
    Användare
    • April 2002
    • 14633

    #2
    Ursprungligen postat av malawijanne
    ja eftersom jag har blivit beskylld för att kapa trådar.
    Det har aldrig varit min mening att kapa trådar eller att sabotera trådar.
    Men visst kan jag sväva ut ibland, och förresten vem gör inte det, om ni rannsakar er själva.
    Ja i vilket fall som helst så var det tre st forumsdeltagare som tyckte att jag inte höll mig till trådens ämne, i tråden, nästan direkt från ciklidstämman.
    Så jag har tagit konsekvensen av mitt handlande, jag har raderat mina inlägg i tråden.
    Så nu kan ni fortsätta diskussionen utan mig.
    Och det är ju klart det står ju forumsreglerna att man skall hålla sig till trådens ämne, och regler är till för att följas.
    Men min personliga åsikt om detta att det kommer att bli ett väldigt tråkigt forum om man håller sig strikt till reglerna, om att hålla sig till trådens ämne.
    Det blir ungefär som att läsa en telefonbok, men det är ju så ni vill ha det.
    Tack för mig.Janne
    Nä inte ska man strikt behöva hålla sig till ämnet, men om det drar iväg kan man gott starta en ny tråd och fortsätta där. Det är ju rätt naturligt att det hela tiden poppar upp nya ideer i trådar och byter hela tråden riktning så är inte heller det ett problem. Om det diskutteras för mycket samtidigt så blir det däremot oöverskådligt.

    Jag tycker folk (menar ingen speciell nu) tar lite väl allvarligt på detta. Det skulle kunna vara mycket mer av "tjohoppsan vad det drog iväg häng med och diskuttera vidare i den här nya tråden".
    Med vänliga hälsningar

    Ola

    Kommentar

    Arbetssätt...