Kanske fel tråd!!! men varför har inte jag en troffemedlemslogga vid mitt namn????????? har betalat in medlemsavgiften och fått medlemsnummer
medlemskort..
Kollaps
X
-
-
Hade blivit något fel, är det någon annan som har samma fel skicka bara ett pm till mig så ordnar jag det så fort jag kan.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Medlemskortet kommer
Hej
Medlemskorten packades under veckoslutet och postas idag måndag tillsammans med det rykande färska nr 2 av Ciklidbladet.
(OBS att medlemskortet sitter i en plastficka på omslaget till Ciklidbladet, kasta alltså inte bort kortet med plastomslaget.)mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Hej, jag antar att det ligger fler medlemskort om man har familjemedlemar!?Cheers,
Laban
"We Fear No Foe" MFCKommentar
-
mvh medlemsansvarigeTrappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Ett litet förslag bara.
Ordna så det går att skriva ut sitt medlemskap från websidan, så slipper vi porto för de som skriver ut själva.
Nu när jag blivit nästan fullvärdig medlem hade jag kunnat utnyttjat det när jag handlade i en "rabattbutik", men ännu ej fått kortet.
Missbruket pga dålig säkerhet borde vara minimal, eftersom butikerna faktiskt har råd med sina ca tio %.Har haft akvarium i tjugo år och samlat ett halvt års erfarenheter. Snart ska jag lägga till ett halvår.Kommentar
Kommentar