medlemskort..

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • janneviking
    Användare
    • January 2008
    • 73

    #46
    Kanske fel tråd!!! men varför har inte jag en troffemedlemslogga vid mitt namn????????? har betalat in medlemsavgiften och fått medlemsnummer
    Självklart Viktoriaciklider i alla mina kar;);)

    Kommentar

    • endymion

      #47
      Ursprungligen postat av janneviking
      Kanske fel tråd!!! men varför har inte jag en troffemedlemslogga vid mitt namn????????? har betalat in medlemsavgiften och fått medlemsnummer
      Hade blivit något fel, är det någon annan som har samma fel skicka bara ett pm till mig så ordnar jag det så fort jag kan.

      Kommentar

      • janneviking
        Användare
        • January 2008
        • 73

        #48
        Ursprungligen postat av endymion
        Hade blivit något fel, är det någon annan som har samma fel skicka bara ett pm till mig så ordnar jag det så fort jag kan.
        Tack Albin!!
        Inte för det gjorde något men jag bara undrade om det var något jag missat!!
        Självklart Viktoriaciklider i alla mina kar;);)

        Kommentar

        • endymion

          #49
          Ursprungligen postat av APT
          Jag har inte fått mitt medlemskort..

          Trodde bara det var jag som var mobbad..

          //Anders
          Nu har du iaf fått NCS-behörighet på forumet trots att du inte ansökt om det.

          Kommentar

          • Museo12
            Användare
            • October 2005
            • 153

            #50
            Ursprungligen postat av endymion
            Nu har du iaf fått NCS-behörighet på forumet trots att du inte ansökt om det.
            Det verkar jag också fått och tackar för det!

            Kommentar

            • Mikael W
              NCS Medlem
              • August 2002
              • 8616

              #51
              Medlemskortet kommer

              Hej

              Medlemskorten packades under veckoslutet och postas idag måndag tillsammans med det rykande färska nr 2 av Ciklidbladet.
              (OBS att medlemskortet sitter i en plastficka på omslaget till Ciklidbladet, kasta alltså inte bort kortet med plastomslaget.)
              mvh
              Mikael W
              (NCS-medlem sedan 1981)

              Kommentar

              • Laban
                NCS Medlem
                • January 2013
                • 195

                #52
                Hej, jag antar att det ligger fler medlemskort om man har familjemedlemar!?
                Cheers,
                Laban

                "We Fear No Foe" MFC

                Kommentar

                • Byttorp
                  Användare
                  • November 2003
                  • 1585

                  #53
                  Ursprungligen postat av Laban
                  Hej, jag antar att det ligger fler medlemskort om man har familjemedlemar!?
                  hej, jo det skulle man ju kunna anta, men så är icke fallet. de som har familjemedlemsskap får sina kort i separat kuvert hemskickat i veckan, kommer troligen nån dag innan vi andra får tidning och kort.
                  mvh medlemsansvarige
                  Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
                  Ordförande GCG

                  Kommentar

                  • polle
                    Användare
                    • May 2008
                    • 197

                    #54
                    Ett litet förslag bara.
                    Ordna så det går att skriva ut sitt medlemskap från websidan, så slipper vi porto för de som skriver ut själva.
                    Nu när jag blivit nästan fullvärdig medlem hade jag kunnat utnyttjat det när jag handlade i en "rabattbutik", men ännu ej fått kortet.

                    Missbruket pga dålig säkerhet borde vara minimal, eftersom butikerna faktiskt har råd med sina ca tio %.
                    Har haft akvarium i tjugo år och samlat ett halvt års erfarenheter. Snart ska jag lägga till ett halvår.

                    Kommentar

                    Arbetssätt...