tjenare.. jag undrar ifall det är fler som inte fått medlemskortet än eller om det bara är jag??? inbetalningen gjordes i början av januari och tidningen har jag fått.....
medlemskort..
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
Har inte heller fått något.Över 3 mån in på året. Det är för lång tid.Kommentar
-
Medlemskort
Jag har inte heller fått medlemskort och det betalades in i början på januari!Trav är nästan lika kul som Malawiciklider!
www.travaren.seKommentar
-
skönt att man inte var ensam om det... jag håller med om att det har tagit alldeles för lång tid.... den som vill utnytja kortet har ju gått miste om flera månader... men men det dyker väl upp snartKommentar
-
Jag tror det kommer nästa vecka. Det hade varit nått strul.
Själv är jag ny medlem så jag vet inte hur det brukar varaKommentar
-
jag betalade in i december men har inte fått det heller men det borde ju dyka upp snart tycker ja har ju gått rätt länge sen dessKommentar
-
-
Men ni som är nya medlemar kan jag ju förstå att man vill ha sitt medlemskort!Tropheus moorii longola sunspots
Tropheus moorii kasanga red rainbow
Tropheus sp. Black Kiriza
Tropheus moorii murago tanzania
Tropheus brichardi katongaKommentar
-
tänkte än en gång undra ifall någon har fått medlemskortet än???
Så här stod det där man anmäler sig som medlem.................
fast februari måste väl vara slut nu eller??
Däremot så kommer du att få ditt medlemskort inom fyra veckor efter att inbetalningen blivit bokförd (kan ta ytterligare några veckor under sommarperioden). De första medlemskorten för året skickas först ut i början av februariKommentar
-
Medlemskort
Det har fortfarande inte dykt upp något medlemskort efter snart 4 månader!
Var ligger problemet?Trav är nästan lika kul som Malawiciklider!
www.travaren.seKommentar
-
Är man ny medlem är det lite svårt att anvanda förra årets kort, dvs jag har inte heller fått det än utan bara tidningen. hoppas det kommer snartKommentar
-
Kommentar
-
Har slängt mitt jag med.. Och har heller inte fått ngt nytt för i år.Over and out // Mathias
Jordätare - Eartheater - DustsmaskerKommentar
-
Jag tror att styrelsen lägger krutet på Tidningen
borde gå att förenkla genom att man kan printa ut det från hemsidan
med sitt namn och medlemsnummer
varför inte ta med typ medlem sedan
det är också ett sätt att spara pengar påjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
Kommentar