Och inte har man full tillgång ill forumet heller.
medlemskort..
Kollaps
X
-
Har haft akvarium i tjugo år och samlat ett halvt års erfarenheter. Snart ska jag lägga till ett halvår. -
-
Kommentar
-
Kan bara säga att snart är det maj och inget medlemskort kommit.
Att skryta med att man får rabatter och dyligt med medlemskort tror jag inte hjälper pga att har man inget medlemskort så blir det inga rabatter i butikerna så varför inte säga att det enda du får är en tidning (kanske så dom tänkt på NCS).
Tycker det är svagt att en såpas stor (förening) inte klara sina åtagande och tror inte att det är så man gör om man vill ha nya medlemmer eller vill att gamla ska stanna.
MVH
RogerKommentar
-
Kan bara säga att snart är det maj och inget medlemskort kommit.
Att skryta med att man får rabatter och dyligt med medlemskort tror jag inte hjälper pga att har man inget medlemskort så blir det inga rabatter i butikerna så varför inte säga att det enda du får är en tidning (kanske så dom tänkt på NCS).
Tycker det är svagt att en såpas stor (förening) inte klara sina åtagande och tror inte att det är så man gör om man vill ha nya medlemmer eller vill att gamla ska stanna.
MVH
Roger
Kan bara hålla med =(Kommentar
-
-
Någon som vet hur lång tid det tar för en ny medlem att få tidningen för medlemskortet har jag förstått tar sin tid???Självklart Viktoriaciklider i alla mina kar;);)Kommentar
-
Kommentar
-
Kvittens
Vi har tagit emot dina uppdrag och kommer att utföra dem.
Mottagare/ Nordiska ciklidsällskapet
text på kontoutdrag
Till konto 698168-2
Datum 2008-12-12
OCR-nummer/
meddelande/bank Kristina sperling
Belopp 295,00
-------------------------
När jag anmälde mig som medlem till NCS i december skulle nya medlemmar som anmälde sig innan årsskiftet få 2009 års almanacka, samt tidigare ciklidblad som givits ut under året -08
Nu är jag inte så petig med de gamla tidningarna, men almanackan hade varit kul att få...åtminstone om den kommit i början på året...
Att medlemskorten lyser med sin frånvaro - det däremot är botten.
(Nu har jag & sambon kunnat ta del av rabatterna ändå, tack vare att Christer (Akvarielagret) vetat om att vi blivit medlemmar. Hyvens kille
Men till övriga som saknar medlemskort/medlemsnummer - prova att ta kontakt med:Magnus.Mattiasson@anxious.se. Han är medlemsansvarig och svarade omgående då jag kontaktade honom i december.
Kanske han åtminstone kan ge er medlemsnumret så ni - om så önskar - kan lägga in bilder på forumet.
Mvh. KickiKommentar
-
Kvittens
Vi har tagit emot dina uppdrag och kommer att utföra dem.
Mottagare/ Nordiska ciklidsällskapet
text på kontoutdrag
Till konto 698168-2
Datum 2008-12-12
OCR-nummer/
meddelande/bank Kristina sperling
Belopp 295,00
-------------------------
När jag anmälde mig som medlem till NCS i december skulle nya medlemmar som anmälde sig innan årsskiftet få 2009 års almanacka, samt tidigare ciklidblad som givits ut under året -08
Nu är jag inte så petig med de gamla tidningarna, men almanackan hade varit kul att få...åtminstone om den kommit i början på året...
Att medlemskorten lyser med sin frånvaro - det däremot är botten.
(Nu har jag & sambon kunnat ta del av rabatterna ändå, tack vare att Christer (Akvarielagret) vetat om att vi blivit medlemmar. Hyvens kille
Men till övriga som saknar medlemskort/medlemsnummer - prova att ta kontakt med:Magnus.Mattiasson@anxious.se. Han är medlemsansvarig och svarade omgående då jag kontaktade honom i december.
Kanske han åtminstone kan ge er medlemsnumret så ni - om så önskar - kan lägga in bilder på forumet.
Mvh. Kicki
Men visst jag är den förste att stämma in i kören över missnöjda medlemmar över att kortet är försenat intill absurdum. Inför 2010 så får vi se över om det är ett utskick som det som varit dom sista åren som vi skall fortsätta med Det finns lite olika tankar och det kan ju vara skoj att höra vad ni andra tycker om dom istället.
1. Vi skipppar fysiska kort och skickar istället en lista med namn och ort till alla rabattbutiker - då kan man ta med sig sin legitimation och vips så gäller rabatten. (och därmed tjänar vi dessutom in 10-15 tusen kronor för tryck och utskick osv..)
2. Vi skickar ut ett "lite finare" kort och sedan skickar vi bara ut en klisterlapp för varje år som man får klistra på själv.
3. Vi skapar ett dynamiskt medlemskort som finns att ladda ner på varje
medlems sida här på ciklid.se. (missar visserligen dom som inte håller till på internet och det är ju fortfarande en del....)
4. Ditt förslag här....Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Jag ser ett nytt problem med att vara medlem i framtiden
då man kommer att vara medlem tex från tex nr3 till nr2 nästa år
detta tycker jag är en bra lösning
men medlemskort kommer att bli ett problem
en lösning är att på baksidan på tidningen finns en liten ruta som man sätter dit sitt namn där står det att man är medlem
sen är det bara att ta sista numret till affärenjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Inte så dåligt! Men! Då måste ju jag ha tidningen eller baksidan med mig varje gång jag är iväg någonstans, utifall jag råkar komma till en stad som har en rabattaffär! Blir ju lite tufft att böka ner CB i plånboken.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
du kan klippa ut rutan (ps det är bara en tidning)jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Den tycker jag är bra om nu butikerna kan ha en färsk lista, det är inte alla som betalar in ibörjan av året.Kommentar
Kommentar