Nästan Direkt från Stämman
Kollaps
X
-
-
Hej!
Hej!
Du Jonre får dricka hur mycket du vill för mig gnäll sen inte när du spyr,nej öl är mycket ointressant jag föredrar diskus/Ann-MariKommentar
-
-
Håller med Annmari. Mer om föredrag och fiskar.Kommentar
-
Det var riktigt intresant.Kul eftersom jag vet så lite om väst afrikaner.Han visade en hel del firrar som gav ett ha begär. Ett av dom bättre föredragen tycker jag,Ser fram emot att få höra fortsätningen i morgon Då blir det dom mindre cikliderna.Kommentar
-
Hej!
Hej!
Eftersom man nu dricker så mycket öl på ciklidstämman skulle man kanske istället kalla ciklidstämman för ölstämman/Ann-MariKommentar
-
Här kommer bilder från idag och middagen. Bilderna är tagna med min telefon så det är inte lika bra kvalisort som det brukar vara.Mvh
RobinKommentar
-
Håller med Dig Annmari, men varför satt Du inte och lyssnade på de utmärkta föredragen. Du sprang ju mest omkring utanför? Jonas var ju inte ens hos oss. Han jobbade säkert. Bilden på pilsnern var säkert beställd av Jonas när han satt hos frisören. Ja Du Jonas, undrar vad frisören sa när han klippte av Dig håret.Senast redigerad av Lars Andersson; 05 April 2009, 01:47.Årets Ciklidstämma hålls i Linköping 31/3 till 2/4Kommentar
-
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hej!
Hej!
Lars jag lyssnade men hade också annat för mig träffade folk utanför föredragsrummet, jag hörde Erik Åhlander Jörg Stendker med med fler,kände du igen mig Lars hur vet du vem jag är?/Ann-MariKommentar
-
Bilder med telefonen funkar ju kanon. Gissar att det är en Canontelefon.Kommentar
-
Kommentar
-
Hej!
Hej!
Undrar vem som tjänade mest på stämman arrangörerna av akvariehelgen eller Ölbryggerierna?/Ann-MariKommentar
Kommentar