Här kommer några bilder på dagens händelser.
Nästan Direkt från Stämman
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
Så här ser vissa ut kl. 08.00 efter ciklidstämman efterfest
Gissa vem som snusar så gött?M.v.h.
RickardKommentar
-
Kul att se bilder. Hoppas det kommer mera under dagen. Vi som inte kunde åka kan ju glädjas lite...Kommentar
-
Kommentar
-
Kul att se bilder från stämman... Själv sitter jag ute i solen och kollar in när barnen leker.
Hur är det med rättigheter ifall någon filmar och lägger ut på youtube (om det är ok från föredragshållaren) Det behöver ju inte vara hela föredrag utan klipp från någon intressant del. Skulle vara roligt att se hur det är...- 720 liter med Malawi.
Albumet här på Ciklid: http://www.ciklid.org/forum/album.php?u=11333
Lägg till ciklid.org på iGoogle!Kommentar
-
-
Härliga foton och grattis till alla som kunnat vara där. Ser ut att vara en härlig Ciklidstämma..förutom fotot på Albin då...haha!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hej!
Hej!
Kommer precis från stämman träffade er ordf Mikael han är riktigt trevlig ,bra föredrag också Erik från vår klubb (Sveriges bästa) höll ett föredrag om Asiatiska ciklider.Jörg Stendker om Stendker diskus, Sune holm var där också ssamt Umeå akvarieförening och även medlemmar från Spånga AF/Ann-MariKommentar
-
Mera nästan direkt från årets evenemang
Pilsnerbilden är endast 2:37 gammal. En glad bokköpare som skall läsa hela natten.
Ujuj vad kul vi har. Ni som inte är här har vi medlidande med. I går kväll var det ett extrainsatt föredrag kl 23:00 i Malawibaren. Nån gång får ni andra också se det.Årets Ciklidstämma hålls i Linköping 31/3 till 2/4Kommentar
-
Hej!
Hej!
Det hade varit bättre om ni lagt in lite bilder på diskus istället för en massa onyttig öl/Ann-MariKommentar
-
Hur var Anton Lambojs föredrag??? Det hade jag velat se .
Eftersom jag varken har råd eller tid att komma från denna helg, är jag istället hemma, byter vatten och hoppas på nån lek imorgon.Mina ciklider: Guianacara cf. owroewefi (Creek Margot), Guianacara stergiosi, Krobia xinguensis, Nanochromis parilus, Pelvicachromis silviae och Tahuantinsuyoa macantzatza.Kommentar
Kommentar