Tipps mottages tacksamt
Vart köpa storpack av bikarbonat?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Ring till Engelhardt i Göteborg och var sådär lagom snäll, så får du nog köpa 25kg-säckar där.Tony Englund -
finns på City gross om du har nån sån butik i närheten santa maria tror det var 3,5kg eller nått 35:- räcker ju ett tag =)4104L Malawi , 80L Tanganyika , 240L L Malar
Min Hemsida
Här får man inte sätta ut sin egna hemsida
På min Zoon
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=463188Kommentar
-
Har
City Gross det i alla sina butiker, alltså standard vara? Dom öppnar snart en ny butik i Gävle Då ska det inhandlas Bikarbonat så det ryker om det....Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Antingen går du till din lokale bagare och frågar snällt, de har 25-kilossäckarna och jag gissar på max 300kr för en sån.
ELLER så går du till CityGross storköksavdelning där de har 1,2kg för 32kr, dock vet jag att det inte finns i Nyköping men däremot i Norrköping så det är inte säkert att alla har dem.____________________________________
420 liter hörntank med demasoni & golden, AquaTerra Rockwall + AquaTerrra-moduler
720 liter inbyggt i vägg med Hongi, Eureka och Borley.
Inredning: AquaTerra Malawi Rock + AquaTerra-modulerKommentar
-
Antingen går du till din lokale bagare och frågar snällt, de har 25-kilossäckarna och jag gissar på max 300kr för en sån.
ELLER så går du till CityGross storköksavdelning där de har 1,2kg för 32kr, dock vet jag att det inte finns i Nyköping men däremot i Norrköping så det är inte säkert att alla har dem.Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
Kommentar