If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
vet ej men iden är ju strålande...varför kör ni inte den i ncs?eller har dom patent?tycker det är coolt att kunna köpa en kull med tex M auratus (30) för ett bra pris av seriösa odlare så man vet vad man får i sitt nyinredda 600 literskar
Kontakta medlemmen Pikkenix, det är han som har gjort fiskförmedlingen. Han håller dock till på saltvattensforum numera.
Tack Lutt !! Han är nu kontaktad med ett pm. Hoppas att det dyker upp ett svar framöver. Jag återkommer med info här i tråden om det är fler som undrar vad som händer med sidan.
Jag som alla andra har saknat fiskförmedlingen och bestämde mig för att göra en liknande siga så jag själv kan få tag på lite fina fiskar samt bli av med en del överskott.
websajten borde vara upp i nästa vecka. och fungera på liknande sätt.
Till en början kommer endast funktionalitet för att söka efter fisk o växter samt lägga till ta bort och ändra försäljningar.
Jag tar gärna emot förslag på vad som borde finnas på sida så ska jag försöka lägg in det med efterhand. (registrering kommer att krävas för att lägga in försäljningar om man inte kunde läsa det mellan raderna i förra meddelandet).
Är det samma sida som får en ansiktslyftning eller är det en ny sida som ger sken av att vara den gamla.
har den nya något med den gamla att göra ?
spelar ingen roll, men undrar
Om du läser mitt första inlägg så står det klart och tydligt att jag har gjort en sida som liknar den gamla fiskförmedlingen i funktionalitet o namn. Jag har inget med den gamla sidan att göra förutom att jag har hittat fina fiskar där som jag har köpt. Eftersom jag saknar en plats att hitta fler fina fiskar så har jag skapat en ny sajt som inte har någon koppling till den gamla. Jag hälsar alla välkommna. Den är nästan klar, bara lite justeringar för olika webläsare och lite annat smått o gott.
Om du läser mitt första inlägg så står det klart och tydligt att jag har gjort en sida som liknar den gamla fiskförmedlingen i funktionalitet o namn. Jag har inget med den gamla sidan att göra förutom att jag har hittat fina fiskar där som jag har köpt. Eftersom jag saknar en plats att hitta fler fina fiskar så har jag skapat en ny sajt som inte har någon koppling till den gamla. Jag hälsar alla välkommna. Den är nästan klar, bara lite justeringar för olika webläsare och lite annat smått o gott.
Min tanke var att jag skulle öppna websajten igår men när jag jag gjorde en sista koll så märkte jag att jag hade råkat intruducera 2 nya buggar, jag ska försöka fixa dem så fort jag bara kan. jag borde fortfarande kunna göra den offentlig denna veckan. Så då kommer jag att behöva hjälp med att se till att där finns lite fiskar till salu hör gärna av er så kanske vi kan se till att era fiskar finns med från början.
Kommentar