1300L projekt
Kollaps
X
-
Tropheus moorii longola sunspots
Tropheus moorii kasanga red rainbow
Tropheus sp. Black Kiriza
Tropheus moorii murago tanzania
Tropheus brichardi katonga -
Snyggt akvarium Oden70 ja känner igen känslan du beskriverDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
det e en underlig känsla eller hur..... det e då man undrar vilket man gillar bäst, frugan eller karet
Man e bara!!!!! så nöjd med det projekt man planerat och väntat på.
Och att sedan sitta och titta på det när det e klart det e MUMMA
Tackar för all positiv respons.....
Bara synd att man inte riktigt uppfattar karets storlek på foto, men som en jämförelse så kan jag säga att Ikolorna man ser i framkanten av karet e fullsizade VF firrar. Det ger kanske en bättre uppfattningSenast redigerad av Oden70; 25 March 2009, 17:09.Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
Kommer lite uppdate bilder efter att jag fixat lite med ljuset.... Tycker att det fattas någon så håller på att kolla lite spottar alt. ledljus....Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
-
1300 liter.! ser ut som ett mbunakarTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Ser riktigt tjusigt ut
Du får maila ett par fullsize bilder på det så kan vi få upp det i galleriet på nya sidan som är under uppbyggnad. Vi har fått agenturen på Pangeas bakgrunder i Sverige och tycker din bild visar bra vad man kan göra med en Pangea Bakgrund4104L Malawi , 80L Tanganyika , 240L L Malar
Min Hemsida
Här får man inte sätta ut sin egna hemsida
På min Zoon
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=463188Kommentar
-
det e en underlig känsla eller hur..... det e då man undrar vilket man gillar bäst, frugan eller karet
Man e bara!!!!! så nöjd med det projekt man planerat och väntat på.
Och att sedan sitta och titta på det när det e klart det e MUMMA
Tackar för all positiv respons.....
Bara synd att man inte riktigt uppfattar karets storlek på foto, men som en jämförelse så kan jag säga att Ikolorna man ser i framkanten av karet e fullsizade VF firrar. Det ger kanske en bättre uppfattning
Hälsningar
/Johan3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Hmm, Pangea Rocky sa du. Ser ut som väldigt trevliga runda pelare i ditt kar, jag har tyckte den sett platt ut på andra bilder. Har du böjt den eller blir det bara en så trevlig effekt av att sätta den på snedden?Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Ruskigt läckert kar.
Det ska bli kul att se hur det är när allt är klart.Fisk gör dig smart !
/ NiklasKommentar
-
Mycket snyggt.
Bakgrund, sand och stenar går perfekt ihop tillsammans med en härlig komponering. Bland det bästa jag sett.//RobertKommentar
-
Vad ska man säga annat än sjukt snyggt. En viss avundsjuka börjar infinna sig.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
-
det e en rocky 3 och inget böjt. Fick bara välja med omsorg hur och vart man sågade så blev det braPetrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
Till alla som get positiv respons..... -Ni gör mig....
Men ETT STORT TACK för ert gillande av karet.. Tycker det e ett bra kvitto på att man lyckatsPetrochromis is da shit8)8)Kommentar
Kommentar