Ny intressant hemsida

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Robbe
    Användare
    • February 2003
    • 527

    Ny intressant hemsida

    Var inne och kollade Håkanstorp zoo´s www.hakanstorpszoo.se nya hemsida och den ser ut att kunna bli intressant.
    Den verkar vara under uppbyggnad nånn som vet mer om detta kanske?
  • Banderad
    Användare
    • February 2006
    • 3479

    #2
    Är det affären i Malmö som säljer skumma möbler på huvudplanet och ciklider i källaren? I så fall har de ökat utbudet rejält sedan jag var där sist.

    /Jocke

    Kommentar

    • Robbe
      Användare
      • February 2003
      • 527

      #3
      Ursprungligen postat av Banderad
      Är det affären i Malmö som säljer skumma möbler på huvudplanet och ciklider i källaren? I så fall har de ökat utbudet rejält sedan jag var där sist.

      /Jocke
      Ja,det är nog samma butik vi pratar om, men skumma möbler vet i fan om jag tyckte att det var, dom var rätt coola.
      Det verkar som om det är rätt så stor skillnad på sortimentet nånn som vet vad som händer där???

      Kommentar

      • PatrikMalmo
        Användare
        • May 2005
        • 4642

        #4
        De är duktiga på möbler, verkliga kvalitetsgrejer - men det händer en del på akvariesidan också. Det jag vet är att de har ordnat en hel del saltvatten. Har inte kollat på fisken på ett tag, men de brukar alltid ha ett hyfsat gäng sjöciklider. Klart värda ett besök när man är i Malmö.

        Hilsen,

        P
        Ingen fisk har läst böckerna.

        Kommentar

        • Banderad
          Användare
          • February 2006
          • 3479

          #5
          Ursprungligen postat av Robbe
          Ja,det är nog samma butik vi pratar om, men skumma möbler vet i fan om jag tyckte att det var, dom var rätt coola.
          Det verkar som om det är rätt så stor skillnad på sortimentet nånn som vet vad som händer där???
          Var väl lite vagt uttryckt. Lite skum (eller innovativ) affärsidé att kombinera möbler och fiskar... Blev lite förvånad när jag kom in där första gången.

          /Jocke

          Kommentar

          • RobbanG
            Användare
            • January 2004
            • 563

            #6
            Ursprungligen postat av Banderad
            Var väl lite vagt uttryckt. Lite skum (eller innovativ) affärsidé att kombinera möbler och fiskar... Blev lite förvånad när jag kom in där första gången.

            /Jocke

            Snacka om ovanlig affärsidé... möbler och fiskar... undra vad synergieffekten ligge? Hur som helst kul idé!
            //Robert

            Kommentar

            • PatrikMalmo
              Användare
              • May 2005
              • 4642

              #7
              Det är nog mer en fråga om vad man kan och vad man har lust med. Sedan limmar de kar efter önskemål, och ett kar kan som bekant vara just en möbel... fast om jag greppar det rätt är det köksinredning (måttbeställd) som de är stora på.

              Försöker ju få lite snurr på mitt eget och där är kombon fisk/växter och hantverk. Helt enligt vad som gör mig lycklig.

              Hilsen,

              P
              Ingen fisk har läst böckerna.

              Kommentar

              Arbetssätt...