If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Riktigt fin art även om Petrochromis inte är direkt någon favoritfisk..eller varit det tidigare, men ju mer man ser arten desto mer tilltalar dom pga sitt speciella utseende och sin storlek.
Kommer dom från airfish eller? såg att han hade dom inne nu, lite väl dyra tyckte jag. och namnet säger ju inget, var kommer den ifrån är ju frågan, fångst plats.
Riktigt fin art även om Petrochromis inte är direkt någon favoritfisk..eller varit det tidigare, men ju mer man ser arten desto mer tilltalar dom pga sitt speciella utseende och sin storlek.
Indtil vidre er det en hemmelighed,da Toby jo ikke er den eneste der fisker i søenman skal jo tænke sådan at han forretning han skal køre,betale fangst-licens i både Zambia og Tanzania,og der kan det jo eks. være svært at konkurere med visse andre som også fisker dernede...UDEN licens,UDEN en fangststation osv....men hva skal jeg sige...Petroer er skønne og flotte!dem bliver jo mere og mere populære som årene går!og hvis man følger lidt med på div.fora osv. så vil man se at der bliver eksporteret flere og flere af dem ud fra søen af,samtidig med at folk får den fornødne lærdom med dem...
Kommer dom från airfish eller? såg att han hade dom inne nu, lite väl dyra tyckte jag. och namnet säger ju inget, var kommer den ifrån är ju frågan, fångst plats.
MVH / Pontus
NEJ...Airfish har fået sine samtidig med at de kom til Danmark
Ang. navnet,der vil jeg sige at jeg kan se de kalder dem for Deep flame tail
Kommentar