Vem skriver reportage från Ciklidstämman?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ola Svensson
    Användare
    • April 2002
    • 14633

Vem skriver reportage från Ciklidstämman?

Hej

Jag skulle vilja ha ett RIKTIGT fett reportage från stämman. Helst där det viktigaste från varje föredrag finns med. Finns det någon som kan tänka sig att göra detta? Det finns många som fotar så egna bilder är inget måste.
    Med vänliga hälsningar

Ola
  • Wilhelm
    Användare
    • April 2002
    • 9122

Jag kan!
    mvh Wilhelm

"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"

www.linkopings-akvarieforening.net/
    Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
    www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

Kommentar

• Ola Svensson
      Användare
      • April 2002
      • 14633

Ursprungligen postat av Wilhelm
      Jag kan!
      Perfa! Då kör vi på det!

Ps. Du bör nog börja med översättningen av Anons artikel nu. Det blir dessutom relativt att skriva efter stämman då det är efter deadline.
      Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

• Wilhelm
        Användare
        • April 2002
        • 9122

Har redan översatt en hel del meningar!
        mvh Wilhelm

"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"

www.linkopings-akvarieforening.net/
        Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
        www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

Kommentar

• Jonas E
          Användare
          • February 2003
          • 2533

lite offtopic men när man är på ett föredrag på ciklidstämmor så sitter det ofta folk och fotar av var och varannan bild på skärmen. I mitt tycke är detta extremt störande att höra detta klickande genom hela föredragen.

Kan ni inte ha en kamera-gubbe som tar en bild eller två på sin höjd under föredraget på föredragshållaren och be publiken stoppa undan sina kameror?

Jag tror att någon tog bilder genom hela ad konings sandciklidföredrag på ciklidstämman i filipstad med en kamera som lät "bipbip klick" för varje foto. Det störde föredraget något enormt mycket i mitt tycke.

Jag hoppas att ni kan göra något åt detta tills nästa gång jag åker på stämma (har inte tid/råd i år tyvärr).
          /Jonas
          540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus

Kommentar

• Mikael W
            NCS Medlem

• August 2002
            • 8621

Ursprungligen postat av Jonas E
            Kan ni inte ha en kamera-gubbe som tar en bild eller två på sin höjd under föredraget på föredragshållaren och be publiken stoppa undan sina kameror?
            Hej

På de två sista stämmorna gällde detta. Tror att det utföll till belåtenhet. Vi kunde gott överväga det igen.
            mvh
            Mikael W
            (NCS-medlem sedan 1981)

Kommentar

• Jonas E
              Användare
              • February 2003
              • 2533

låter väldigt bra, jag har tyvärr inte kunnat närvara sedan stämman i göteborg (universeum) av olika anledningar så jag har inte koll på hur det varit på sistone =)
              /Jonas

Kommentar

• Kjell Fohrman
                Användare
                • April 2002
                • 4619

Ursprungligen postat av Jonas E
                lite offtopic men när man är på ett föredrag på ciklidstämmor så sitter det ofta folk och fotar av var och varannan bild på skärmen. I mitt tycke är detta extremt störande att höra detta klickande genom hela föredragen.

Jag tror att någon tog bilder genom hela ad konings sandciklidföredrag på ciklidstämman i filipstad med en kamera som lät "bipbip klick" för varje foto. Det störde föredraget något enormt mycket i mitt tycke.

Jag hoppas att ni kan göra något åt detta tills nästa gång jag åker på stämma (har inte tid/råd i år tyvärr).
                Tycker väl inte att klickandet i sig är något problem utan snarare blixtarna som många använder under föredragen.
                För några år sedan var det klart störande med alla blixtar, men under senare år har det bara varit 2 av stämmoarrangören "auktoriserade fotografer" (jag har varit en av dom) som har fotat under själva föredragen. Inga blixtar används då heller av dessa bägge.
                Dessa foton har sedan varit tillgängliga för CB - att det fotas på stämman och bilder publiceras är ju en del av marknadsföringen av NCS.
                Senast redigerad av Kjell Fohrman; 16 March 2009, 18:13.

Kommentar

• Jonas E
                  Användare
                  • February 2003
                  • 2533

"fel tråd"
                  Senast redigerad av Jonas E; 16 March 2009, 19:09.
                  /Jonas

Kommentar

Arbetssätt...