If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Eller kanske "Cichlasoma" Beani!? På dom få bilder jag har sett på Macracanthus så har dom varit väldigt mörka, gulaktiga med svarta ränder så det är jäkligt svårt att säga.. Har du nån bra bild på Macracanthus Ove?
Skal huske det, de er imidlertid nå kun 14dg gamle.
"Det går jo noen rykter om noen Robertsoni som etterhvert prøver å få til noen småttinger, lykkes de med det så får vi håpe at eier tar vare på noen, og plutselig så kostet ingenting noenting".
Bare hyggelig å kunne gi noe tilbake til dere, har jo fått over en del fra dere i Sverige.
"Det går jo noen rykter om noen Robertsoni som etterhvert prøver å få til noen småttinger, lykkes de med det så får vi håpe at eier tar vare på noen, og plutselig så kostet ingenting noenting".
Bare hyggelig å kunne gi noe tilbake til dere, har jo fått over en del fra dere i Sverige.
Jasså, är det någon som har fått lek på Robertsoni i sverige? Vem?? Vill ha!!
Eller kanske "Cichlasoma" Beani!? På dom få bilder jag har sett på Macracanthus så har dom varit väldigt mörka, gulaktiga med svarta ränder så det är jäkligt svårt att säga.. Har du nån bra bild på Macracanthus Ove?
Jag har kollat i Aqualog Southamerican cichlids III, där finns en bild på A.macracanthus och jag skulle säga att Henriks fisk med stor säkerhet (99%) är A.macracanthus
Senast redigerad av Ove Planstedt; 15 March 2009, 16:05.
Jag har kollat i Aqualog Southamerican cichlids III, där finns en bild på A.macracanthus och jag skulle säga att Henriks fisk med stor säkerhet (99%) är A.macracanthus
Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.
Men en skal vel ikke alltid stole 100% på det som kommer frem på nettet.
Jeg ville ikke si noe om hva jeg selv trodde dette var for ikke å gi noen føringer.
Nå har både dere, medlemmer på Cichlidae.com, Aqualog Southamerican cichlids III, denne videoen og jeg kommet frem til samme svar. Jeg anser da casen for løst, og godt er det. Denne fisken har populærnavnet Black mouth cichlid , og ja de har svart munn/lepper spesielt under lek.
Er alltid OK å vite hva en har svømmende rundt i kjelleren.
Takk for hjelpen :-)
Jeg har snart ett nytt spørsmål som går på lokalitet på noen Bifasiatum jeg har svømmende rundt her. Må få tatt noen bilder først.
Ha en trivelig arbeidsuke...
Kommentar