Och bilden togs väl inte idag?
Fotouppdrag
Kollaps
X
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.se -
Tolkningen är väl klockren. Det är utmanande att landa en gädda, eller vilken större fisk som helst för den delen. :d
Vet inte hur många gånger som man förlorat fångsten strax innan man skall dra upp den. Fisken sprätter till precis vid vattenbrynet när den inser att det står en annan "ful fisk" i andra änden av fiskespöt och gör då ett sista försök att ta sig därifrån.Senast redigerad av Joakim Draktoft; 11 May 2009, 10:44.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
(bump då ingen direkt har lagt upp nån bild)
och en ny bild... utmana dig själv å få fisk med ett sånt hära flöte!Senast redigerad av fishweed; 13 May 2009, 16:52.hur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
Verkar vara väldigt utmanande att ha ett tema på utmanande!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Utmanande beteende.Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Temat har i vart fall satt griller i huvudet på mig, har lurat på att fota min disk. Den är utmanande, varje morgon. Jag giter nog ändå inte följa teman direkt, har inte tiden till det - så min "felande" ödesbild blir den sista för mig i denna tråden. MEN - det innebär inte att jag inte tjuvkikar och inspireras!!
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Efter en vecka nedbäddad med kraftig förkylning blev en flygtur över NV-Skåne i eftermiddag det mest utmananade för mig denna veckan.Kommentar
-
Jaha, fick inte till nå´t foto på förra veckans tema...haft lite annat att tänka på men får ta tag i detta nu igen!
FISHWEED fixar du till ett tema för denna veckan?Kommentar
-
hade velat få reda på vem som har den vackraste gräsanden i sverige men va fasiken!
Okej... då är veckans ämna: "skönhet"
och hålla oss borta från våra fiskar denna veckan och ta på annat vackert!hur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar