Eldfängt...det blir spännande. Ser det inte framför mig men får bli en ordentlig funderare =)
Fotouppdrag
Kollaps
X
-
-
Med risk för att få en spark i skrevet (speciellt med tanke på att jag inte postat någon bild) så tänkte jag kommentera lite
Ni tycker inte att bilderna ni visar upp på temat är lite för konkreta och uppenbara? Att fotografera någonting som är runt är inga problem. Temafotografering handlar dock inte om att dokumentera eller konkretisera temat. Det handlar om att hitta smarta sätt att använda temat som metafor för något annat, eller att använda ett objekt på ett smart sätt så att känslan av temat kommer fram i ett sammanhang. Hade varit kul att se lite fler nyanser än bara en massa uppenbart runda saker
Att fotografera en övergödd fågel eller en liten del av en cirkel skulle vara mer intressant. Fundera på ordets betydelser och vad det kan representera.Kommentar
-
Nu när eldningsförbudet sätter stopp för valborgsbålen får vi hålla tillgodo med eldig dricka istället.Kommentar
-
Lågan som kan starta branden...Kommentar
-
Eldig scalarmvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Micke, slänger du upp ett nytt tema för nästa vecka idag?Kommentar
-
Kommentar
-
Temat för kommande vecka är: Öde.Kommentar
-
Dagens kattastrofala öde!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
Mitt bidrag på temat öde, fyren vid Kullaberg igår kväll.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Här kommer min tolkning.Kommentar
-
Kommentar