If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Det är inte meningen... vet inte när de försvann, men gissar att det är gratisprogrammet Paint.net som jag använder på min enda dator för tillfället, en 10" Asus. Ingen dåligt program för att vara gratis men saknar Photoshop.
Tv 1/250, Av 3.5, ISO 100, Focal 28 mm - Kamera Canon 300D
Ursprungligen postat av Niklas Olsson
D va snabba ryck d Kul ide med vällingen...
Ja, det blev liksom flera nivåer av energi
Känner dock att den inte riktigt kan räknas med... för jag var lite trött (kolla tidsstämpeln) och tänkte inte hela vägen... hade laddat över bilderna från minneskortet vid halv ett tiden. Bilen är nytagen, men några timmar innan... kände bara att den passade så bra till temat.
Senast redigerad av Peter_A_F; 15 March 2009, 13:39.
Det är inte meningen... vet inte när de försvann,
Ja, det blev liksom flera nivåer av energi
Känner dock att den inte riktigt kan räknas med... för jag var lite trött (kolla tidsstämpeln) och tänkte inte hela vägen... hade laddat över bilderna från minneskortet vid halv ett tiden. Bilen är nytagen, men några timmar innan... kände bara att den passade så bra till temat.
Det var ärligt Peter
Ok, då är det bara att hitta på nå´t nytt nu då...
Nu knep ju Patrick tillfället att få göra temat för nästa vecka med en kul bild men det kommer ju fler tillfällen
Men är inte Patricks bilder veckans tema "Energi" ?
Absolut...den e klockren. Men eftersom han skickade in den första bilden i detta tema så väljer han tema nästa vecka.
Alltså temat på energi fortsätter till nästa söndag då Patrick väljer ett nytt.
Jag är litet förvirrad men jag tror jag fattar. Jag ska alltså välja nytt tema på söndag före midnatt? Jag är 8 timmar efter så det är klockan 4 på eftermiddan här (behöver nog en till Beaver Buzz så jag kan tänka).
Kommentar