Frontosatråd
Kollaps
X
-
-
Nu simmar det 6 stycken Frontosa Moba F1 i mitt akvarie, de är 5 cm ungefär, så väldigt små Men är mina första frontosa.Kommentar
-
Kommentar
-
De går just nu i 100 liters, ska fylla på det stora ikväll och stoppa i dem. Så ska se om jag kan ta några kort då.Kommentar
-
Oj, härliga bilder. Nu får du helt enkelt dubblera dina bilder och peta in dem i tråden här med.
Vi har försökt förenkla hanteringen lite så att du kan ladda upp 4 bilder åt gången. Det går att öka till alla 8 som är max per inlägg.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Kommentar
-
-
Karet är för litet för Frontosa egentligen, det är 80*80*60, så 385 liter ungefär.
Men jag tänker mig att innan jag skaffar ett 1200 liters bara för frontosa så känner jag att jag behöver testa arten innan. Det lär nog ta ett år eller två innan de växer sig ur detta akvariet.Kommentar
-
Kommentar
-
Vinkeln vet jag inte, sköt från höften Men tanken med inredningen är att det ska föreställa en klippskreva med ett stenras som trillat ned i mitten.Kommentar
-
Två frontosor är helt borta. De ligger säkert nånstans långt ner i grottorna och blir mat. Det är min gissning iaf.Kommentar
-
Liten film på våra små.
De är mellan 5-11 cm och gillar mat.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
artbestämining
hej.
kom över en grupp frontosor som nån ville bli av med, någon som kan säga exakt vad det är för några?Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
Kommentar