Frontosatråd
Kollaps
X
-
-
Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
är det nån som kan tipsa om ett bra granulat eller pellets som sakta sjunker till frontosa?Mvh
Peter
-
CA
Parachromis loisellei
Cryptoheros sajica
Hypsophrys nicaraguensis
SA
Pterophyllum altum
< 2124L >Kommentar
-
CA
Parachromis loisellei
Cryptoheros sajica
Hypsophrys nicaraguensis
SA
Pterophyllum altum
< 2124L >Kommentar
-
Inget svar på din fråga, men mina frontosor gillar helt vanlig räkmix bäst. Upptinade stora bitar som dom glufsar i sig hela. Givetvis ska inte ärtorna vara för många, max 40-45% och resten kött per viktandel i mixen.Kommentar
-
Mvh
Peter
-
Mvh
Peter
-
blir dyrt
Mvh
Peter
-
Hungriga varje dag är dom. Det är inge kul att slänga i sjunkande pellets som ratas, då blir det skitigt på riktigt i burken.
Räkmixsmulorna är borta på ett par minuter, och matar övriga innevånare inklusive yngel.Kommentar
-
Visst men ännu så länge är det det foder som funkar bäst för mig.
Hungriga varje dag är dom. Det är inge kul att slänga i sjunkande pellets som ratas, då blir det skitigt på riktigt i burken.
Räkmixsmulorna är borta på ett par minuter, och matar övriga innevånare inklusive yngel.men räkmixen far ju in i filtret går bara några malar med dem, dessutom är jag för lat för att göra räkmix har helt enkelt för mycket fisk för det
köpte en hink pellets som stod att det skulle vara till bla frontosa, döm min förvåning när det var flytande
har redan haft en firre som svalt för mycket luft och fick svårt med balansen i karet fixades visserligen med saltbad men ändå
Mvh
Peter
-
Skulle rekomendera Tetra Bits som är lämpad till diskus. Sjunker sakta och är väldigt omtyckt!Mvh AlexKommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar