Alting är forfarande gult.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Therese
    Användare
    • April 2002
    • 196

    Alting är forfarande gult.

    Jag börjar bli lite smått iriterad på det här systemet. Jag har gått igenom all mappar minst tre gånger nu och loggat ut varit på olika datorer etc och ändå lyser dom gult. DEt är tre mappar framföralt som är gula. dom andra varierar lite. Vad är felet?
    mvh Therese


  • Kjell Fohrman
    Användare
    • April 2002
    • 4619

    #2
    En liten fråga bara bara för att undanröja att det inte handlar om något missförstånd.
    Har det skrivits några inlägg sedan du sist gick in i de mappar som lyser gult?
    De mappar som lyser blåa är de mappar/inlägg som det har hänt något i sedan du senast gick in på sidan.
    I min dator är det i alla fall inte något problem med fel färg på mapparna.
    Någon annan som har problem?
    Ciklidhälsningar
    Kjell

    Kommentar

    • Björn
      Användare
      • April 2002
      • 787

      #3
      Hos mej är det inga som hellst problem. Alla färgfunktioner fungerar som dom ska.
      Mvh
      Björn

      fisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKAR

      Kommentar

      • Hasse_H
        Användare
        • April 2002
        • 1081

        #4
        Hos mig funkar allt som det ska, det finns både blåa o gula mappar.

        /Hasse

        - http://och.nu/ciklid -

        Kommentar

        • Therese
          Användare
          • April 2002
          • 196

          #5
          Hos mig fungerar det itne als. central och nord amerikanska ciklider lyser alti gul. trots att jag läst dom ämnene ett flertal gånger och det har inte till komit någont nytt ämne. Förra gången jag var inne skrev jag en fråga (+ detta ämne) Jag har fått svar på båda ämnena men inget av dom lyste gula.
          mvh Therese

          Kommentar

          • David Johansson
            Användare
            • April 2002
            • 581

            #6
            Hej Therese,
            Gula mappar innebär att det inte finns några nya inlägg sedan du sist besökte sidan. En blå mapp talar om att det finns minst ett nytt inlägg sedan ditt senaste besök. Om detta inte fungerar för dig är det bra om du ger oss lite information om vad för OS och Browser du använder.

            David
            David

            Kommentar

            • Jesper Kinnås
              Användare
              • April 2002
              • 34

              #7
              Hmmm... Kan det vara så att du inte loggar in förrän du skall skriva ett inlägg, Therese? För loggar du inte in så är alla ämnen "nya" tills du loggat in.

              /Jesper
              /Jesper

              Kommentar

              • Therese
                Användare
                • April 2002
                • 196

                #8
                Är det inte dom gula mapparna som är dom nya inläggen? Jag loggar altid in när jag har tryckt på forumet om de inte har loggat in av sig själv. Nakdelen emd de hela är att de blir så tråkigt att gå in när ingenting fungerar o då blir det itne att man skriver någonting als.
                mvh Therese

                Kommentar

                • Frasse
                  Användare
                  • April 2002
                  • 36

                  #9
                  De ämnen som innehåller nya inläg är blåa detta ser du på första sidan i forumet det står längst ner. Jag tycker att det fungerar utmärkt...

                  MVH
                  MVH. Tony...

                  Kommentar

                  Arbetssätt...